EnglishΕλληνικά
 
 


Usability of Educational Software : Problems and Proposals
[C53] Tselios N., Komninou M., Avouris N., Usability of Educational Software : Problems and Proposals, Proc. 3rd Pan-Hellenic Conference on Information and Communication Technologies in Education, Rhodes, Volume I, pp. 775-784, September, 2002. (in Greek) (pdf)

ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η ευχρηστία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού αποτελεί σημαντικό κριτήριο ποιότητας και επιλογής του ώστε να χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη της μάθησης. Στην εργασία αυτή επιχειρείται αφενός μία συνοπτική αναφορά και σχολιασμός των κυριοτέρων προσεγγίσεων αξιολόγησης ευχρηστίας εκπαιδευτικού λογισμικού και αφετέρου ο καθορισμός κριτηρίων επιλογής μεθόδων αξιολόγησης με βάση το γνωσιοθεωρητικό πλαίσιο του λογισμικού. Τα προτεινόμενα κριτήρια βασίζονται στην εμπειρία της ερευνητικής κοινότητας με διαφορετικές μεθόδους αξιολόγησης σε διάφορες κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού, καθώς και συμπεράσματα της ερευνητικής μας ομάδας από μελέτες αξιολόγησης με χρήση διαφορετικών τεχνικών.

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Eυχρηστία, εκπαιδευτικό λογισμικό, μέθοδοι αξιολόγησης ευχρηστίας.
 



Computer-supported collaborative learning has been an active area of research since the beginning for the HCI group more>>



Web usability team of the HCI Group has been active in studying human-web interaction and ways to support the design of accessible, findable, usable and aesthetically appealing web sites. more>>


Mobile Technology Unit of the HCI Group has been studying design and evaluation of mobile applicationss more>>

Hci Group | Electrical and Computer Engineering | University of Patras