EnglishΕλληνικά
 
 


ECE_Γ0051 Προγραμματισμός Διαδικτύου - 9ο Εξάμηνο

 

Τίτλος Μαθήματος Προγραμματισμός Διαδικτύου
Περιεχόμενα μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος είναι η μελέτη της αρχιτεκτονικής και δομής του Διαδικτύου, των βασικών εργαλείων προγραμματισμού εφαρμογών διαδικτύου, τόσο στην πλευρά του χρήστη όσο και του εξυπηρετητή.

1. Εισαγωγή στο διαδίκτυο, αρχιτεκτονική, πρωτόκολλα

2. Προγραμματισμός στην πλευρά του client (HTML)

3. HTML : φόρμες

4. HTML: stylesheets (CSS)

5. JavaScript, βασικές δομές

6. JavaScript, αντικείμενα, DOM, events

7. PHP: Εισαγωγή

8. PHP μέρος 2

9. PHP και βάσεις δεδομένων

10. Εισαγωγή στην XML

11. XML DTD, XML Schema, XSLT)

12. AJAX

Όνόματα διδασκόντων Νικόλαος Αβούρης, Χρήστος Φείδας

υλικό μαθήματος στο eclass

Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα Στο τέλος αυτού του μαθήματος ο φοιτητής θα πρέπει να γνωρίζει τις βασικές αρχές και τεχνολογίες σύγχρονων διαδικτυακών εφαρμογών, και τη διαδικασία σχεδίασης ιστοτόπων. Ακόμη στόχος είναι να εμπλακούν οι φοιτητές σε σχεδίαση διαδικτυακών εφαρμογών  
Δεξιότητες Λειτουργική γνώση τεχνολογιών HTML, JavaScript, PHP, XML.
Προαπαιτήσεις Γλώσσες Προγραμματισμού, Εισαγωγή στα Δίκτυα Υπολογιστών
Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη L. Ullman, Εισαγωγή στην PHP 6 και ΜySQL, Κλειδάριθμος 1509 Αθήνα
Curbera et al. Αρχιτεκτονική πλατφόρμας υπηρεσιών ιστού, Κλειδάριθμος 1508, Αθήνα
Σημειώσεις Εισαγωγή στο Διαδίκτυο, Ι. Γαροφαλάκης και πηγές του διαδικτύου
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι Παραδόσεις (3 ώρες ανά διδακτική εβδομάδα), στην διάρκεια τους επιλύονται πρότυπες ασκήσεις και ζητείται να επιλυθούν ασκήσεις από τους φοιτητές είτε ατομικά είτε σε μικρές ομάδες. Δίδονται προς επίλυση και προαιρετική παράδοση ασκήσεις είτε κατά τη διάρκεια των παραδόσεων είτε προς επίλυση στο σπίτι. Στο εργαστήριο (2 ώρ./εβδ.) γίνεται με την υποστήριξη των βοηθών που επικουρούν το εργαστήριο καθοδηγούμενη σχεδίαση ενός ιστοτόπου χρησιμοποιώντας τεχνολογίες προγραμματισμού στην πλευρά του πελάτη και του εξυπηρετητή. Τέλος δίδονται προς επίλυση σύνθετες ομαδικές εργασίες (project).
Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης Η βαθμολόγηση γίνεται με βάση την επίδοση στην τελική γραπτή εξέταση του μαθήματος που περιλαμβάνει ερωτήσεις θεωρίας και προβλήματα προς επίλυση, Τμήμα του τελικού βαθμού προκύπτει επίσης από το βαθμό των εργαστηριακών ασκήσεων και των ομαδικών εργασιών.

 

 



Computer-supported collaborative learning has been an active area of research since the beginning for the HCI group more>>



Web usability team of the HCI Group has been active in studying human-web interaction and ways to support the design of accessible, findable, usable and aesthetically appealing web sites. more>>


Mobile Technology Unit of the HCI Group has been studying design and evaluation of mobile applicationss more>>

Hci Group | Electrical and Computer Engineering | University of Patras