EnglishΕλληνικά
 
 


Μαθαίνοντας σε εικονικά μουσεία
[c161] Ι. Μπήτρος, Λ. Δημητρόπουλος, Ι. Βρέλλης, Μ. Βέρρα, Χ. Σιντόρης, Ν. Αβούρης  (2010). Μαθαίνοντας σε εικονικά μουσεία, Πρακτικά Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», τόμος ΙΙ, σ. 737-744 Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Κόρινθος, 23-26 Σεπτεμβρίου 2010. (pdf)

Περίληψη

Τα εικονικά μουσεία (virtual museums) υπόσχονται μέσω των τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας να μετατρέψουν την περιήγηση σε χώρους πολιτισμού σε μία συναρπαστική και συνάμα εκπαιδευτική για το χρήστη εμπειρία. Τα χαρακτηριστικά που ένα τέτοιο μουσείο θα πρέπει να έχει, σχετίζονται μεταξύ άλλων με την αληθοφάνεια και την πιστότητα στη ψηφιακή αναπαραγωγή του φυσικού χώρου, την ευκολία στην πλοήγηση, τους τρόπους με τους οποίους η σχετική πληροφορία παρουσιάζεται στους επισκέπτες. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας περιγράφεται η εμπειρία σχεδίασης ενός εικονικού μουσείου και συνάγονται συμπεράσματα που σχετίζονται με τους βασικούς άξονες σχεδίασης και αξιολόγησης της εφαρμογής με έμφαση στην αλληλεπίδραση χρήστη-συστήματος καθώς και στη μαθησιακή διάστασή του.

 



Computer-supported collaborative learning has been an active area of research since the beginning for the HCI group more>>



Web usability team of the HCI Group has been active in studying human-web interaction and ways to support the design of accessible, findable, usable and aesthetically appealing web sites. more>>


Mobile Technology Unit of the HCI Group has been studying design and evaluation of mobile applicationss more>>

Hci Group | Electrical and Computer Engineering | University of Patras