EnglishΕλληνικά
 
 


ΠΑΣΧΑΛΗΣ Γεώργιος

pasxalis Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Υποψήφιος Διδάκτωρ Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών.

Μέλος της Ομάδας Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου Υπολογιστή από Σεπτέμβριο 2008.

Ερευνητικά ενδιαφέροντα

Τα κύρια ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι η Υπολογιστικά Υποστηριζόμενη Συνεργατική Μάθηση (CSCL), τα Προσαρμοζόμενα Εκπαιδευτικά Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης και τα Συνεργατικά Σενάρια Μάθησης με χρήση CSCL Scripts.

Σπουδές

  • 2008 – σήμερα: Υποψήφιος Διδάκτορας στο Τμήμα Ηλ/γων Μηχ/κων & τεχνολογίας Υπολογιστών.
    Θέμα διατριβής: Μελέτη της Συνεργασίας Μικρών Ομάδων Υποστηριζόμενων από πολλαπλά μέσα.
  • 1999-2002: Μ.Δ.Ε. «Ολοκληρωμένα συστήματα Υλικού και Λογισμικού» του τμήματος Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής, Παν/μιου Πατρών
    Διπλωματική: Προσαρμοζόμενο σύστημα εκπαίδευσης από απόσταση πάνω στο μάθημα για τεχνικές βελτιστοποίησης Μεταφραστών για ενσωματωμένα συστήματα.
  • 1990-1995: Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, ΔΠΘ
    Διπλωματική: Σχεδιασμός και VLSI υλοποίηση ενός γραμμικού μετατροπέα έγχρωμων εικόνων σε πραγματικό χρόνο.

Ξένες Γλώσσες

Αγγλικά

Επαγγελματική Εμπειρία

  • Ιανουάριος 2011 – Σήμερα: Ενεργειακός Επιθεωρητής
  • Mάρτιος 2010 – Σήμερα: Διαχείριση – Δημιουργία site αγώνων δρόμου

    Ø  http://lepantorunners.gr/

    Ø  http://www.aristoteleiomonopati.lepantorunners.gr/

    Ø  http://lepantorun.lepantorunners.gr/

  • Ιούλιος 1996 – Δεκ 2012: Γραφείο Ηλεκτρομηχανολογικών Μελετών
  • Φεβρουάριος 2002 - Δεκέμβριος 2002: Τεχνικός Ασφαλείας στην ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΕΤΟΙΜΩΝ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΝΤΖΟΥΜΑΝΗΣ Ε.Π.Ε.
  • Δεκέμβριος 2000 - Ιούνιος 2001: Υπεύθυνος δικτύου υπολογιστών Δημόσιας Παπαχαραλάμπιου Βιβλιοθήκης Ναυπάκτου.
  • Οκτώβριος 1999- Αύγουστος 2004: Εργολάβος Δημοσίων Έργων (Εργοληπτικό Πτυχίο Α1 τάξης για έργα Η/Μ, Υδραυλικά υπό πίεση, Βιομηχανικά/Ενεργειακά)

Διδακτική Εμπειρία

  • 2004-σήμερα: Διορισμένος καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19 στη δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  • 2008-2013: Διδασκαλία των εργαστηρίων των μαθημάτων Εισαγωγή στους Υπολογιστές και Βάσεις Δεδομένων σαν Επικουρικό έργο στο Τμήμα Ηλ/γων Μηχ/κων & τεχνολογίας Υπολογιστών του Παν/μιου Πατρών
  • 2005-2007: Διδασκαλία μαθημάτων Πληροφορικής στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΚΕΕ) του Υπουργείου Παιδείας
  • 2001-2010: 2828 ώρες διδασκαλίας μαθημάτων Πληροφορικής σε ΤΕΙ
  • 2001-2004: Αναπληρωτής καθηγητής ΠΕ19 στη δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  • 1999-2014: Διδασκαλίας μαθημάτων Πληροφορικής σε ΚΕΚ
  • 1998 - 2002: 1646 ώρες διδασκαλίας μαθημάτων Πληροφορικής σε Δημόσια ΙΕΚ

Σεμινάρια - Εισηγήσεις

  • Σ. Παπαδάκης, Γ. Πασχάλης, «Διαμορφωτική Αξιολόγηση και LAMSΔιαμορφωτική Αξιολόγηση και LAMS», Σεμινάριο – Εργαστήριο Μικτής Μάθησης (Blended Learning) διάρκειας 32 ωρών, Καθηγητές Πληροφορικής Ν. Αιτ/νιας, Δεκ. 2013 - Μάρτιος 2014, Aγρίνιο, Ευηνοχώρι (Μεσολόγγι) και Ναύπακτος.
  • Σ. Παπαδάκης, Γ. Πασχάλης, «Δημιουργία ψηφιακών Φύλλων Εργασίας - Σχέδια Μαθημάτων/Σεναρίων και αξιοποίηση η-μάθησης στη διδακτική πράξη», Σεμινάριο – Εργαστήριο Μικτής Μάθησης (Blended Learning) διάρκειας 60 ωρών, Καθηγητές Πληροφορικής Ν. Αιτ/νιας, Δεκ. 2012 - Μάρτιος 2013, Aγρίνιο, Ευηνοχώρι (Μεσολόγγι) και Ναύπακτος.
  • Σ. Παπαδάκης, Γ. Πασχάλης, Γ. Φακιολάκης, «LAMS – Δημιουργία Ψηφιακών Μαθημάτων Πληροφορικής», Σεμινάριο – Εργαστήριο διάρκειας 12 ωρών, ΠΕΚΑΠ Αχαΐας, 3-17/12/2010, Πάτρα.

 

Δημοσιεύσεις

Journals

  • [J2] Paschalis G. (2017), A compound LAMS-Moodle Environment to support Collaborative Project-Based Learning: A case study with the Group Investigation method , Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE, April 2017, ISSN 1302-6488 Volume: 18 Number: 2 Article 11, p. 134-150. (pdf)
  • [J1] Papadakis, S., Dovros N., Paschalis G., Rossiou E. (2012),INTEGRATING LMSs IN THE EDUCATIONAL PROCESS: Greek Teachers’ Initial Perceptions about LAMS, Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE, October 2012, ISSN 1302-6488 Volume: 13 Number: 4 Article 4, p 55-75. (pdf)

Διεθνή Συνέδρια με κριτές

  • [C3] Stefanos Ougiaroglou, Giorgos Paschalis, «Association Rules Mining from the educational data of ESOG web-based application», 1st AI in Education Workshop: Innovations and Applications (AIeIA 2012), 27-30 September 2012, Halkidiki, Greece, Springer, DBLP. (pdf)
  • [C2] Giorgos Paschalis, Themistoklis Chronopoulos, Spyros Papadakis, Nikolaos Avouris, Ioannis Hatzilygeroydis,Structuring time and task in online collaboration activities: Α case study for teaching ER modeling using LAMS and Synergo”, 6th ICODL, Alternative Forms in Education, Loutraki, 4-6 November 2011. (pdf)
  • [C1] G. N. Beligiannis, K. C. Giotopoulos, S. D. Likothanassis, G. P. Paschalis, P. Pintelas, «STUDENT MODEL OPTIMIZATION USING EVOLUTIONARY COMPUTATION TECHNIQUES», NETWORKED LEARNING IN A GLOBAL ENVIRONMENT, Berlin, Germany,  May 1 – 4/2002. (pdf)

 

Ελληνικά Συνέδρια με κριτές

  • [GC16]  Γιώργος Πασχάλης, Γιώργος Γεωργακόπουλος "Σχεδιασμός και Υλοποίηση Εφαρμογής Πλήρους Διαχείρισης Δρομικών Αγώνων", 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής, Χαλκίδα,  5-7/5/2017,  (ISSN 1792-1511). (pdf)
  • [GC15] Χρήστος Κουτσογιάννης, Γιώργος Πασχάλης"Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικού παιχνιδιού πάνω στις βασικές αρχές της διαχείρισης λογισμικού Η/Υ", 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής, Καστοριά,  24-26/4/2015,  (ISSN 1792-1511). (pdf)
  • [GC14] Γιώργος Πασχάλης, "Δημιουργία και διαχείριση Ιστότοπου ημι-αυτόματης έκδοσης αποτελεσμάτων δρομικών και ποδηλατικών αγώνων", 6th Conference on Informatics in Education – Η Πληροφορική στην εκπαίδευση (6th CIE 2014), Κέρκυρα 10-12/10/2014, (ISBN 978-960-578-005-0). (pdf)
  • [GC13] Σπύρος Παπαδάκης, Γιώργος Πασχάλης [εργαστηριακή εισήγηση], "Διαφοροποιημένη Διδασκαλία & Διαμορφωτική Αξιολόγηση  μαθημάτων Πληροφορικής  με την υποστήριξη Συστήματος Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)", 6th Conference on Informatics in Education – Η Πληροφορική στην εκπαίδευση (6th CIE 2014), Κέρκυρα 10-12/10/2014, (ISBN 978-960-578-005-0). (pdf)
  • [GC12] Βαγγέλης Αραπογιάννης, Γιώργος Πασχάλης, Σπύρος Παπαδάκης, "Δημιουργία ψηφιακών φύλλων εργασίας για την υποστήριξη διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην Πληροφορική", 5th Conference on Informatics in Education – Η Πληροφορική στην εκπαίδευση (5th CIE 2013), Πειραιάς 11-13/10/2013, (ISBN 978-960-6759-92-5), http://di.ionio.gr/cie/images/documents13/CIE2013_proceedings/data/cie2013_390.pdf. (pdf)
  • [GC11] Ματίνα Μπιρμπίλη, Γιώργος Πασχάλης, Σωτήρης Κωτσιαντής, "Εφαρμογή αυτόματης κατάταξης γνώμης σε δεδομένα του Twitter", 5th Conference on Informatics in Education – Η Πληροφορική στην εκπαίδευση (5th CIE 2013), Πειραιάς 11-13/10/2013, (ISBN 978-960-6759-92-5), http://di.ionio.gr/cie/images/documents13/CIE2013_proceedings/data/cie2013_375.pdf. (pdf)
  • [GC10] Γιώργος Πασχάλης, "Ενοποίηση των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης Moodle-LAMS για την υποστήριξη των εργασιών φοιτητών", 5th Conference on Informatics in Education – Η Πληροφορική στην εκπαίδευση (5th CIE 2013), Πειραιάς 11-13/10/2013, (ISBN 978-960-6759-92-5), http://di.ionio.gr/cie/images/documents13/CIE2013_proceedings/data/cie2013_245.pdf . (pdf)
  • [GC9] Σπύρος Παπαδάκης, Γιώργος Φακιολάκης, Ελένη Ρώσσιου, Γιώργος Πασχάλης, «Αξιοποίηση Συστήματος Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) στη Διδακτική της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης «Πληροφορική και Νέο Σχολείο», Πάτρα, 30/3/2012-1/4/2012 Ελληνικό Εθνικό Γραφείο, ISSN 1792-1511, http://pdkap.sch.gr/praktika2012/eisigiseis.html . (pdf)
  • [GC8] Γ. Πασχάλης, Γ. Φακιολάκης, Σ. Παπαδάκης, «Επιμόρφωση Καθηγητών Πληροφορικής για Αξιοποίηση της Ηλεκτρονικής Μάθησης στη Σχολική Μονάδα», 6o Πανελλήνιο συνέδριο «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», Σύρος 06-8 Μαΐου 2011. (pdf)
  • [GC7] Σπύρος Παπαδάκης, Γιώργος Πασχάλης, Ελένη Ρώσσιου, Ανδρέας Τσεπαπαδάκης, «Δημιουργία & Αξιοποίηση Ψηφιακών Μαθημάτων μέσω του Ελεύθερου Ανοικτού Διαδικτυακού Συστήματος Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) για Αρχαρίους», 6o Πανελλήνιο συνέδριο «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», Σύρος 06-8 Μαΐου 2011. (pdf)
  • [GC6] Σπύρος Παπαδάκης, Γιώργος Πασχάλης, Γιώργος Φακιολάκης, Νίκος Δόβρος «Αξιοποίηση Ψηφιακών Μαθημάτων στη Διδακτική πράξη μέσω του Ελεύθερου Ανοικτού Διαδικτυακού Συστήματος Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS) για Προχωρημένους», 6o Πανελλήνιο συνέδριο «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», Σύρος 06-8 Μαΐου 2011.(pdf)
  • [GC5] Σ. Παπαδάκης, Γ. Πασχάλης, Ε. Ρώσσιου, Ν. Δόβρος, [εργαστηριακή εισήγηση], «Εκπαίδευση και Πρακτική με το Ελεύθερο Ανοικτό Διαδικτυακό Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)», 2o Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας «Ψηφιακές και Διαδικτυακές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση» Βέροια-Νάουσα 23-25 Απριλίου 2010, (σελ. 1598-1605) (pdf) Δημοσιευμένο στο Ηλεκτρονικό Περιοδικό Μάθηση με Τεχνολογίες» http://mag.e-diktyo.eu (ISSN 1792 – 1813) (pdf)
  • [GC4] Σ. Παπαδάκης, Γ. Πασχάλης, Ε. Ρώσσιου, Ν. Δόβρος, «Δημιουργία Ανοικτών Επαναχρησιμοποιήσιμων Μαθημάτων με το Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)», 1ο πανελλήνιο συνέδριο με διεθνή συμμετοχή για το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ) στην Εκπαίδευση, Χανιά 16-18 Απριλίου 2010. (pdf)
  • [GC3] Πασχάλης Γ., Παπαδάκης Σπ., «Διδασκαλία με το Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων LAMS: Η πλευρά του σπουδαστή», 5ο Πανελλήνιο συνέδριο «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», Σύρος 08-10 Μαΐου 2009, Δημοσιευμένο Πρακτικά Εισηγήσεων, Τόμος Β’ σελ. 181-190. (pdf)
  • [GC2] Παπαδάκης Σπ., Πασχάλης Γ., «Διδασκαλία με το Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων LAMS: Η εμπειρία του καθηγητή», 1ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο: Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», Βόλος 24-26 Απρ. 2009. (pdf)
  • [GC1] Γ. Μπεληγιάννης, Κ. Γιωτόπουλος, Σ. Λυκοθανάσης, Γ. Πασχάλης, Π. Πιντέλας, «Χρήση Τεχνικών Υπολογιστικής Νοημοσύνης για Βελτιστοποίηση Μοντέλου Μαθητή», 5ο Πανελλήνιο συνέδριο για τη Διδακτική των Μαθηματικών και την Πληροφορική στην εκπαίδευση, Θεσ/νικη 12-14 Οκτ 2001. (pdf)

 

 



Computer-supported collaborative learning has been an active area of research since the beginning for the HCI group more>>



Web usability team of the HCI Group has been active in studying human-web interaction and ways to support the design of accessible, findable, usable and aesthetically appealing web sites. more>>


Mobile Technology Unit of the HCI Group has been studying design and evaluation of mobile applicationss more>>

Hci Group | Electrical and Computer Engineering | University of Patras