EnglishΕλληνικά
 
 


Usability Evaluation of Educational Systems: A survey of techniques according to different learning
[v14] N.Tselios and N.Avouris, Usability Evaluation of Educational Systems: A survey of techniques according to different learning perspectives, chapter 5 in S. Retalis (Ed), Advanced Internet Technologies in Learning, Kastaniotis Publ., ISBN 960-03-3983-X, Athens, 2005 (In Greek). (pdf)


ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Το κεφάλαιο αυτό εστιάζει στην αξιολόγηση ευχρηστίας (usability) εκπαιδευτικών συστημάτων που βασίζονται σε διαφορετικές σύγχρονες τεχνολογίες. Εξετάζει τη σημασία της ευχρηστίας και την επίπτωσή της στη μαθησιακή αποτελεσματικότητα των περιβαλλόντων αυτών. Επιχειρείται επισκόπηση διαφορετικών τεχνικών μέτρησης της ευχρηστίας και εξετάζεται η εφαρμογή τους σε διάφορες κατηγορίες εκπαιδευτικών συστημάτων, όπως πολυμεσικών/ υπερμεσικών εφαρμογών και συστημάτων στηριγμένων σε εποικοδομητικό γνωσιοθεωρητικό πλαίσιο. Παρατίθενται παραδείγματα μέτρησης ευχρηστίας από ειδικούς, καθώς και από τους ίδιους τους χρήστες (μαθητές και εκπαιδευτικούς). Στόχος είναι να περιγραφούν μέθοδοι τις οποίες μπορεί να εφαρμόσει ο ίδιος ο εκπαιδευτικός που πρόκειται να χρησιμοποιήσει ένα διδακτικό σύστημα, ώστε να μετρήσει την ευχρηστία του και να την συσχετίσει με τους εκπαιδευτικούς στόχους του. Τέλος στο κεφάλαιο αυτό περιγράφονται προηγμένες τεχνικές μέτρησης ευχρηστίας σύγχρονων περιβαλλόντων μάθησης και γίνεται μια επισκόπηση των ερευνητικών εξελίξεων της περιοχής ευχρηστίας συνεργατικών συστημάτων.

 



Computer-supported collaborative learning has been an active area of research since the beginning for the HCI group more>>



Web usability team of the HCI Group has been active in studying human-web interaction and ways to support the design of accessible, findable, usable and aesthetically appealing web sites. more>>


Mobile Technology Unit of the HCI Group has been studying design and evaluation of mobile applicationss more>>

Hci Group | Electrical and Computer Engineering | University of Patras