EnglishΕλληνικά
 
 


MuseumQuest: Σχεδιασμός ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού περιπέτειας με χρήση φορητών συσκευών στο χώρο ενός μουσείου

[c159b] Ν. Χατζημηνάς, Χ. Σιντόρης (2010). MuseumQuest: Σχεδιασμός ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού περιπέτειας με χρήση φορητών συσκευών στο χώρο ενός μουσείου, 4ο Συνέδριο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΣΦΥΜΜΗ), Πανεπιστήμιο Πάτρας, Πάτρα, 19-20 Νοεμβρίου 2010. (pdf)

Περίληψη

Στόχος της εργασίας αυτής είναι να περιγραφεί ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη κι η αξιολόγηση ενός πρωτότυπου εκπαιδευτικού παιχνιδιού περιπέτειας για κινητές συσκευές. Στόχος του παιχνιδιού αυτού είναι να κάνει πιο διασκεδαστική την επίσκεψη των παιδιών σε μουσεία και να προσφέρει με ένα ευχάριστο τρόπο σχετική γνώση για τα εκθέματα του μουσείου προτρέποντας τους παίχτες να εκτελέσουν κάποια σειρά από αποστολές. Το παιχνίδι αυτό διαβάζει το σενάριο (δεδομένα αποστολής, τύπο, σειρά αποστολών) από ένα αρχείο xml, συνεπώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορα μουσεία με το κατάλληλο σενάριο που να επενδύει μια σχετική παιγνιώδη αφήγηση που αφορά την ιστορική περίοδο ή το θέμα της συλλογής του μουσείου.

 



Computer-supported collaborative learning has been an active area of research since the beginning for the HCI group more>>



Web usability team of the HCI Group has been active in studying human-web interaction and ways to support the design of accessible, findable, usable and aesthetically appealing web sites. more>>


Mobile Technology Unit of the HCI Group has been studying design and evaluation of mobile applicationss more>>

Hci Group | Electrical and Computer Engineering | University of Patras