EnglishΕλληνικά
 
 


Εξευρευνώντας την ιστορία ενός κάστρου με ένα χωρο-ευαίσθητο φορητό παιχνίδι

[c209]  Μυλωνά Μ., Σιντόρης Χ., Γιαννούτσου Ν., Αβούρης N. (2016), Εξευρευνώντας την ιστορία ενός κάστρου με ένα χωρο-ευαίσθητο φορητό παιχνίδι. Πρακτικά Εργασιών 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα 21-23 Οκτωβρίου 2016.

Abstract

Η εργασία αυτή περιγράφει το παιχνίδι «Αν … στη Μονεμβασιά», ένα χωρο-ευαίσθητο φορητό παιχνίδι που σχεδιάστηκε για να παίζεται στο κάστρο της Μονεμβασιάς. Το παιχνίδι απευθύνεται σε μαθητές που επισκέπτονται την ιστορική καστροπολιτεία στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Στόχος του παιχνιδιού είναι, οι παίκτες να πραγματοποιήσουν μία σειρά από αποστολές πηγαίνοντας στο κατάλληλο σημείο της πόλης. . Το παιχνίδι σχεδιάστηκε ώστε να προάγει την κατανόηση της ιστορίας από τους παίχτες. Στην εργασία περιγράφεται το παιχνίδι καθώς και το είδος της ιστορικής γνώσης που ενσωματώθηκε στο παιχνίδι.

(PDF)

 



Computer-supported collaborative learning has been an active area of research since the beginning for the HCI group more>>



Web usability team of the HCI Group has been active in studying human-web interaction and ways to support the design of accessible, findable, usable and aesthetically appealing web sites. more>>


Mobile Technology Unit of the HCI Group has been studying design and evaluation of mobile applicationss more>>

Hci Group | Electrical and Computer Engineering | University of Patras