EnglishΕλληνικά
 
 


A didactic approach on teaching flowcharts using a collaborative learning environment...
[c78] E. Voyiatzaki, Ch. Christakoudis, M. Margaritis, N. Avouris, A didactic approach on teaching flowcharts using a collaborative learning environment in secondary education, Proceedings 2nd Conference on Didactics of Informatics, Volos, January 2004, pp. supl. 5-14. (in Greek). (pdf)


ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Θεμελιώδης έννοια κατά τη διδασκαλία της Πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, είναι αυτή του Αλγορίθμου και των τρόπων αναπαράστασης του. Στόχος της παρούσας έρευνας που έλαβε χώρα σε αυθεντικές διδακτικές συνθήκες, ήταν η μελέτη των συνεργατικών προσεγγίσεων μάθησης κατά την εκπαιδευτική διαδικασία ώστε να αξιοποιηθούν τα εν δυνάμει πλεονεκτήματα της συνεργατικής μάθησης στην προσέγγιση και την οικοδόμηση βασικών εννοιών πληροφορικής από τους μαθητές καθώς και κατά τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων. Για το σκοπό αυτό σχεδιάστηκαν δραστηριότητες σχετικά με την έννοια του Αλγορίθμου από ομάδες μαθητών Γ΄ Γυμνασίου που επιλύθηκαν με και χωρίς χρήση ενός πρωτότυπου υπολογιστικού συνεργατικού περιβάλλοντος. Από την ανάλυση των δεδομένων της έρευνας προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα που αφορούν τη συμπεριφορά των μαθητών στα πλαίσια αυτά καθώς και τη βελτίωση της διδακτικής προσέγγισης από τον εκπαιδευτικό.

ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ

Περιβάλλον συνεργατικής μάθησης υποστηριζόμενο από υπολογιστή, Ανάλυση συνεργατικής μάθησης, Διδακτική Αλγορίθμων και Διαγραμμάτων Ροής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

 



Computer-supported collaborative learning has been an active area of research since the beginning for the HCI group more>>



Web usability team of the HCI Group has been active in studying human-web interaction and ways to support the design of accessible, findable, usable and aesthetically appealing web sites. more>>


Mobile Technology Unit of the HCI Group has been studying design and evaluation of mobile applicationss more>>

Hci Group | Electrical and Computer Engineering | University of Patras