EnglishΕλληνικά
 
 


Methods and tools for representing collaborative learning activities
[c84] Margaritis M., Avouris N., Komis V., Methods and tools for representing collaborative learning activities, Proceedings 4th ETPE Conf., vol. A, pp. 515-524, Athens, October 2004 (in GREEK) (pdf)


ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Μια σημαντική απαίτηση παιδαγωγών και ερευνητών οι οποίοι εμπλέκονται στη σχεδίαση, την επίβλεψη, καθοδήγηση και ανάλυση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν συνεργασία ομάδων μαθητών είναι η γρήγορη δημιουργία εύληπτων αναπαραστάσεων που περιγράφουν την συμπεριφορά της ομάδας. Οι αναπαραστάσεις αυτές οι οποίες μπορεί να παραχθούν από ένα υπολογιστικό εργαλείο με βάση δεδομένα συμπεριφοράς των μελών της ομάδας είναι χρήσιμες κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας και κατά την εκ των υστέρων ανάλυσή της, μπορούν δε να αποτελέσουν χρήσιμα εργαλεία για την διάγνωση της συμπεριφοράς της ομάδας την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των εργαλείων και της διδακτικής προσέγγισης που χρησιμοποιήθηκαν. Στην εργασία αυτή περιγράφεται ένα γενικό μοντέλο περιγραφής συνεργατικής συμπεριφοράς μιας ομάδας που επιλύει ένα δοσμένο πρόβλημα και στη συνέχεια προτείνονται παράμετροι οι οποίες μπορεί να αναπαρασταθούν γραφικά. Το άρθρο περιγράφει ακόμη εργαλεία που έχουν αναπτυχθεί και χρησιμοποιηθεί για την αναπαράσταση των συνεργατικών αυτών δεικτών στα πλαίσια δραστηριοτήτων συνεργατικής μάθησης.

 ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Συνεργατική μάθηση υποστηριζόμενη από υπολογιστή, ανάλυση συνεργασίας, αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή

 



Computer-supported collaborative learning has been an active area of research since the beginning for the HCI group more>>



Web usability team of the HCI Group has been active in studying human-web interaction and ways to support the design of accessible, findable, usable and aesthetically appealing web sites. more>>


Mobile Technology Unit of the HCI Group has been studying design and evaluation of mobile applicationss more>>

Hci Group | Electrical and Computer Engineering | University of Patras