EnglishΕλληνικά
 
 


ΤΣΕΛΙΟΣ Νικόλαος
Φωτογραφία Νικόλαου Τσέλιου
Μεταδιδακτορικός Ερευνητής
Aξιολόγηση ευχρηστίας εκπαιδευτικού λογισμικού, εκπαίδευση από απόσταση, μεθοδολογίες αξιολόγησης συστημάτων, 'ευφυείς' διεπιφάνειες χρήσης και μοντελοποίηση χρήστη.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.



Εντεταλμένος Λέκτορας ΠΔ407 (2003-σήμερα), Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, ΣΕΠ στην θεματική ενότητα ʽΠληροφορική στην Εκπαίδευσηʼ του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (2005-σήμερα) και Μεταδιδακτορικός Ερευνητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών. Είναι διδάκτωρ (2002) και διπλωματούχος (1997) του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών. Τα κύρια ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι η Αλληλεπίδραση Ανθρώπου Υπολογιστή, η αξιολόγηση ευχρηστίας εκπαιδευτικού λογισμικού, η εκπαίδευση από απόσταση, οι μεθοδολογίες αξιολόγησης συστημάτων, οι 'ευφυείς' διεπιφάνειες χρήσης και η μοντελοποίηση χρήστη. Έχει πάνω από 45 δημοσιεύσεις σε διεθνή και ελληνικά συνέδρια και περιοδικά καθώς και δύο διπλώματα ευρεσιτεχνίας. Είναι μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ), της Ελληνικής Εταιρείας Τεχνητής Νοημοσύνης (ΕΕΤΝ) και της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ).

Ο Νικόλαος Τσέλιος του Κωνσταντίνου γεννήθηκε στη Νέα Φιλαδέλφεια Αττικής στις 25/6/1973. Είναι διδάκτωρ και διπλωματούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών. Είναι μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος από το 1997. Σήμερα, είναι Λέκτορας ΠΔ 407 στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία και υπεύθυνος διδασκαλίας των μαθημάτων: «Εισαγωγή στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών» Α΄ Εξαμήνου και «Σύγχρονες Εφαρμογές Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών» Γ΄ Εξαμήνου, «Βασικές Υπηρεσίες και Παιδαγωγικές Χρήσεις του Διαδικτύου» Βʼ εξάμηνου και «Σχεδιασμός και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού» Ηʼ εξαμήνου. Επίσης είναι επιστημονικός συνεργάτης της ομάδας Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου Υπολογιστή του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών και επιστημονικός συνεργάτης του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου στο αντικείμενο της Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου Υπολογιστή.

Είναι μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ), της Ελληνικής Εταιρείας Τεχνητής Νοημοσύνης (ΕΕΤΝ) και της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ). Μέλος του Ανθρώπινου Δικτύου Ευχρηστίας Λογισμικού (1/2000-6/2001) και του Ελληνοιταλικού Δικτύου Συνεργασίας και Έρευνας σε θέματα Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου Υπολογιστή (11/2002-)

Ερευνητικά ενδιαφέροντα
Αλληλεπίδραση Ανθρώπου Υπολογιστή (ΑΑΥ), Τεχνολογία λογισμικού, με έμφαση στην Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστή, μεθοδολογίες σχεδιασμού διεπιφανειών ανθρώπου-υπολογιστή, αξιολόγηση ευχρηστίας εκπαιδευτικού λογισμικού, εκπαίδευση από απόσταση, μεθοδολογίες αξιολόγησης συστημάτων, ανάλυση εργασιών, ευφυείς διεπιφάνειες χρήσης, τεχνητή νοημοσύνη και εφαρμογές στο πεδίο ΑΑΥ, προσαρμοζόμενες διεπιφάνειες χρήσης, ευφυή συστήματα βοήθειας, ευχρηστία προσωπικών συσκευών πληροφορίας (information appliances usability), κοινωνικές-οικονομικές επιδράσεις από την εξάπλωση της χρήσης του διαδικτύου και της πληροφορικής γενικότερα.

Σπουδές
Διδάκτωρ (2002) και διπλωματούχος (1997) της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών. (Μέλος ΤΕΕ 1997). Τίτλος της διδακτορικής διατριβής: ʽΠροηγμένες τεχνικές αξιολόγησης ευχρηστίας εκπαιδευτικού λογισμικούʼ. Διπλωματική εργασία: ʽΣυστήματα διδασκαλίας με χρήση υπολογιστών, εφαρμογή στο εργαστήριο ηλεκτρικών μηχανώνʼ.

Ξένες Γλώσσες
Αγγλικά (πολύ καλά), Γαλλικά (καλά), Ιταλικά (καλά).

Διακρίσεις
Καλύτερος μαθητής νομού Κορινθίας (1988) με βαθμό 19 8/12. Βράβευση από Ελληνική Μαθηματική Εταιρία (1987) και Ένωση Ελλήνων Φυσικών (1990). Μέλος εθνικής παίδων πετοσφαίρισης (1989). 2 φορές Πρωταθλητής Ελλάδος στο πανελλήνιο πανεπιστημιακό πρωτάθλημα πετοσφαίρισης (volley) (1995,1997).

Διδακτική /Επαγγελματική /Ερευνητική Εμπειρία

Διδακτική εμπειρία
8) Σ.Ε.Π στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στα πλαίσια της θεματικής ενότητας «Πληροφορική στην Εκπαίδευση». 2005-2006, Θεσσαλονίκη (αξιολόγηση φοιτητών 9,71/10), 2006-2007, Αθήνα.
7)Λέκτορας ΠΔ 407 (2003-2004) και Επίκουρος Καθηγητής ΠΔ 407 (2004-2005) στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Πατρών. Διδασκαλία μαθημάτων «Εισαγωγή στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών» Α΄ Εξαμήνου, «Σύγχρονες Εφαρμογές Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών» Γ΄ Εξαμήνου, «Βασικές Υπηρεσίες και Παιδαγωγικές Χρήσεις διαδικτύου» , Βʼ Εξαμήνου, «Σχεδιασμός και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Ηʼ Εξαμήνου. (2003-).
6) Προσκεκλημένος ομιλητής στο Δήμο Ξυλοκάστρου για ομιλία με θέμα «Ασφαλές Διαδίκτυο για νέους και ενήλικες», στα πλαίσια του εορτασμού της πανευρωπαϊκής μέρας για το ασφαλές διαδίκτυο (9/2/2005).
5) Εισηγητής στα πλαίσια της δράσης του προγράμματος; Multimine. Θέμα ομιλίας: «Μοντέλα αναζήτησης πληροφορίας στο διαδίκτυο» (10/2004).
4)Εισηγητής σε ημερίδα ΙΕΕΕ Student Branch. Θέμα ομιλίας: «Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή: Θεωρίες αναζήτησης πληροφορίας στο διαδίκτυο» (5/2004).
3) Εισηγητής σε summer course ( Best 2000) με αντικείμενο την ευχρηστία στο Διαδίκτυο.
2) Εισηγητής σε σεμινάρια για ασφάλεια και ευχρηστία διαδικτύου του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Ιούνιος 2000).
1) Εργαστηριακή υποστήριξη προπτυχιακών και μεταπτυχιακών μαθημάτων Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και τεχνολογίας Υπολογιστών. (Εισαγωγή στους υπολογιστές Ι, Επικοινωνία ανθρώπου μηχανής και γραφικά υπολογιστή, 1998-2002).

Επαγγελματική εμπειρία
1) Μέλος της ομάδας ανάπτυξης του δικτυακού κόμβου Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και τεχνολογίας Υπολογιστών. (www.ee.upatras.gr). Δράση χρηματοδοτούμενη από ΕΠΕΑΕΚ (1998 και 2001).
2)Διαχειριστής Υπολογιστικού κέντρου Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών. (system administrator, 10/1999-3/2001).
3)Σχεδίαση και ανάπτυξη ολοκληρωμένης λύσης μηχανογράφησης μεταπτυχιακού τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και τεχνολογίας Υπολογιστών. Δράση χρηματοδοτούμενη από ΕΠΕΑΕΚ (1999).
4) Σχεδίαση, ανάπτυξη, συντήρηση δικτυακού τόπου για την παράθεση του ερευνητικού έργου της ερευνητικής ομάδας Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή και της δράση του Ανθρώπινου δικτύου ευχρηστίας (www.ee.upatras.gr/hci , 1998 - 2001).
5) Σχεδίαση και ανάπτυξη δικτυακού τόπου για την παράθεση του ερευνητικού έργου της ερευνητικής ομάδας Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή και της δράση του Ανθρώπινου δικτύου ευχρηστίας (www.ee.upatras.gr/pchci2001). Υποστήριξη έργου από Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (2001).
6) Ειδικός επιστήμονας στον Ελληνικό Στρατό ξηράς, σώμα Έρευνας – Πληροφορικής με ειδικότητα «Προγραμματιστής Ηλεκτρονικών Υπολογιστών» (2002-2003). Θητεία στο γραφείο έρευνας πληροφορικής της 79ης Ταξιαρχίας (Βαθύ, Σάμος) και στο κέντρο πληροφορικής υποστήριξης ελληνικού στρατού (ΚΕΠΥΕΣ) του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
7) Επιστημονικός συνεργάτης ομάδας Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου Υπολογιστή τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών (2003-).
8) Επιστημονικός συνεργάτης Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου στο αντικείμενο της Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου Υπολογιστή (2003-).

Ερευνητική συμμετοχή σε ερευνητικά έργα
16) Συμμετοχή στην ομάδα εργασίας ΙΑ-3, ʽΑνθρωποκεντρικές μέθοδοι σχεδιασμού και πρακτικές ευχρηστίας: επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό επιχειρείνʼ του Ebusiness Forum, Υπουργείο Ανάπτυξης, Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κοινωνία της Πληροφορίας.
15) Συμμετοχή στη σχεδίαση παιδαγωγικού μοντέλου, καταγραφής απαιτήσεων και πλάνου χρηστοκεντρικού σχεδιασμού και αξιολόγησης στο έργο «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Πλατφόρμας Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης» στα πλαίσια του μέτρου 3.4 του Ε.Π Δυτικής Ελλάδας 2000-2006. «Κοινοπραξίες Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης σε τομείς Εθνικής Προτεραιότητας».
14) Συμμετοχή στον καθορισμό πλάνου ευχρηστίας στο πλαίσιο του έργου QALIBRA (Quality of life - integrated benefit and risk analysis), χρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε., 6ο πλαίσιο πρόγραμμα, συμβόλαιο FOOD-CT-2006-022957.
13) Εννοιολογικός σχεδιασμός και συμμετοχή στον καθορισμό παιδαγωγικών δραστηριοτήτων στο έργο ʽΥποστηρίζοντας τους επισκέπτες του Μουσείου Ζακύνθουʼ, 2006-2008. Στόχος του έργου είναι η δημιουργία πλατφόρμας υποστήριξης της περιήγησης με χρήση επιπαλάμιων συσκευών και διασύνδεση και προετοιμασία των δραστηριοτήτων μέσω του δικτυακού τόπου του μουσείου.
12) Ερευνητής στα πλαίσια του έργου ʽΥβριδικές βιβλιοθήκες: Προηγμένα συστήματα και υπηρεσίες για την πρόσβαση ενσώματης και ιδεατής πληροφορίαςʼ (2005-2008). Διερεύνηση αρχιτεκτονικών επίγνωσης περιβάλλοντος για μουσεία.
11) Μεταδιδακτορικός υπότροφος-ερευνητής με αντικείμενο βασικής έρευνας "Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστή: Μελέτη και Ανάπτυξη μοντέλων αναζήτησης πληροφορίας στο διαδίκτυο" στα πλαίσια του προγράμματος «ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ II - ενίσχυση Ερευνητικών ομάδων στα Πανεπιστήμια». (2005-2006).
10) Ερευνητής στα πλαίσια του έργου Development and Evaluation of Tools for Analysis and Visualization of Computer-Supported Collaborative Activities (DETAV-CSCA). Programme for the promotion of the exhange and scientific cooperation between Greece and Germany, Programme IKYDA (2005-2006).
9) Ερευνητής στα πλαίσια του έργου «Demetra: Development of Environmental Modules for Evaluation of Toxicity of pesticide Residues in Agriculture» (2003-2007).
8) Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού στα πλαίσια του υποέργου «Αλγοριθμική και Προγραμματισμός» έργο "Πλειάδες", ενότητα "Νηρηίδες". Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας», Μέτρο 1.2: «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση».
7) Ανάλυση απαιτήσεων, σχεδιασμός διεπιφάνειας χρήσης και υλοποίησης πλάνου αξιολόγησης ποιότητας διεπιφάνειας Ανάπτυξη και σχεδίαση λογισμικού, στα πλαίσια του ερευνητικού προγράμματος «IST-2000-25385-Modelling Space», έργο χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση (2001 - 2004).
6) Ερευνητής σε κοινό ερευνητικό και τεχνολογικό πρόγραμμα Ελλάδας Ιταλίας WEB USABILITY. Usability Evaluation Techniques for Web Applications. Case study on Distance Learning, Cultural heritage and Medical Information Systems (2001-2003).
5) Ανάδοχος έργου Πράξε 02-50: Εκμετάλλευση τεχνολογίας Ιpreti. Επαύξηση ευχρηστίας μέσω προβλεπτικής υποβοήθησης συγγραφής μηνυμάτων. ΓΓΕΤ, (2002-2004).
4) Ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής για την περιβαλλοντική εκπαίδευση. Δράση χρηματοδοτούμενη από υπουργείο παιδείας και θρησκευμάτων και Εθνικό Ίδρυμα Nεότητας (2001 -2002).
3)Ανάπτυξη και σχεδίαση λογισμικού, στα πλαίσια του ερευνητικού προγράμματος «Πηνελόπη: Δημιουργία Μοντέλων», έργο χρηματοδοτούμενο από Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (2001-2002).
2) Ερευνητής, στα πλαίσια του προγράμματος "IST -2000-25385- Modelling Space". Εργο χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση (2001 - 2002).
1)Υλοποίηση εκπαιδευτικού συστήματος διδασκαλίας και αξιολόγησης μέσω διαδικτύου (www.ee.upatras.gr/cbtkernel ), στα πλαίσια του ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος Leonardo Pilot Project (1998-1999).

Περιβάλλοντα /εργαλεία ανάπτυξης εφαρμογών
Εμπειρία ανάπτυξης εφαρμογών σε Microsoft Visual Basic 6 και .ΝΕΤ, embedded visual basic (evb), Visual basic for applications, Visual basic Script, javascript, Turbo Pascal, Borland Delphi, Fortran, Ansi SQL και Microsoft SQL, Access, Sql Server, HTML, XML, Macromedia Director.

Δημοσιεύσεις

Βιβλία-Διατριβές
[5] Τσέλιος, Ν. (2007). Εισαγωγή στην Επιστήμη του Ιστού: Παιδαγωγική και Κοινωνική Αξία του Διαδικτύου. Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Πάτρα, σελ. 284 (υπό έκδοση).
[4] Τσέλιος, Ν. (2006). Σύγχρονες εφαρμογές των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση. Εκδόσεις Πανεπιστημίου Πατρών, Πάτρα, σελ. 130.
[3] Τσέλιος, Ν. (2006). Βασικές Υπηρεσίες και Παιδαγωγικές Υπηρεσίες του Διαδικτύου. Εκδόσεις Πανεπιστημίου Πατρών, Πάτρα, σελ. 254.
[2] Τσέλιος, Ν. (2002). Προηγμένες τεχνικές αξιολόγησης ευχρηστίας εκπαιδευτικού λογισμικού. Αδημοσίευτη διδακτορική διατριβή, Πάτρα Μάιος 2002.
[1] Τσέλιος, Ν. (1997). Συστήματα διδασκαλίας με χρήση υπολογιστών: Εφαρμογή στο εργαστήριο ηλεκτρικών μηχανών. Διπλωματική εργασία.

Περιοδικά
[j8] Virla, G., Tselios, N., Komis, V. (2006). Genderʼs influence on early childhood studentsʼ expressed collaborative strategies. Journal of Computing in Higher Education. (Submitted for publication).
[j7] Tselios, N., Georgopoylos, A., Komis, V., Politis, P. (2006). An integrated environment to teach algorithmics: Issues and challenges. Journal of Computing in Higher Education. (Submitted for publication).
[j6] Tselios, N., Georgopoylos, A.,Fanikos, A., Pyrza, F. (2007). The value of diagrammatic representations in the frame of programming education. Experiences from a large scale case study. Themes in Education (In Greek, Submitted for publication).
[j5] Tselios, N., Avouris, N., Komis, V. (2006). Towards a unified usability evaluation approach for learning software environments: Issues and challenges. Education and Information Technologies. (Submitted for publication).
[j4] Tselios, N., Stoica, A., Maragoudakis, M., Avouris, N., Komis, V. (2006). Adaptive user support in open problem solving environments: A Bayesian Network approach. Educational Technology and Society, 9 (4), pp. 124-140.
[J3] Tselios N., Avouris N., Kordaki M., (2002). Student Task Modeling in design and evaluation of open problem-solving environments, Journal of Education and Information Technologies, 7:1, pp. 19-42
[J2] Tselios N., Avouris N., Dimitracopoulou A., Daskalaki S. (2001). Evaluation of Distance-learning Environments: Impact of Usability on Student Performance. International Journal of Educational Telecommunications, 7(4), pp. 355-378.*
[J1] Avouris, N.M., Tselios, N.K., Tatakis, E.C. (2001). Development and evaluation of a computer-based laboratory teaching tool. Journal Computer Applications in Engineering Education, vol. 9 (1), March 2001. pp. 8-19.
*Προτεινόμενη εργασία από τον οργανισμό e-learning reviews. http://www.elearning-reviews.org/topics/human-computer-interaction/usability/2001-tselios-et-al-evaluation-usability-student-performance

Διπλώματα ευρεσιτεχνίας
[P2] Tselios N., Maragoudakis M. (2006). Method and apparatus for automatic text input insertion in digital devices with a restricted number of keys. European Patent Office, Munich,Germany. (Patent pending).
[P1] Τσέλιος Ν., Μαραγκουδάκης Μ. (2005). Συσκευή και μέθοδος αυτόματης συγγραφής κειμένου σε ψηφιακές συσκευές περιορισμένου αριθμού πλήκτρων. Oργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας, Αθήνα. (Εγκεκριμένη-Αρ. Αίτησης 20030100441).

Κεφάλαια Βιβλίων
[B8] Tselios, N., Katsanos, C., Kaxrimanis, G. (2006). The notion of Information Foraging as a design and evaluation tool for Distance Learning Systems. In Pahl, C., Architecture Solutions for E-Learning Systems. IDEA Publishing (Submitted for publication).
[B7] Tselios, N., Papadimitrioy, I., Yiannoutsou, N., Komis, V. (2006). Mobile Learning in Museums: Design and evaluation challenges. In Lumsden, J. (ed.), Handbook of Research on User Interface Design and Evaluation for Mobile Technology, IDEA Publishing (Accepted for publication)
[Β6] Papachristos, E., Tselios, N., Avouris, N. (2006). Modeling perceived value of color in web sites. in I.P Vlahavas, C.D. Spyropoulos (eds), Methods and Applications of Artificial Intelligence, Lecture Notes in AI, LNAI no. 2308, pp. 179-190, Springer-Verlag, Berlin, 2006. (citation index).
[B5] Papachristos, E., Tselios, N., Avouris, N. (2005). Inferring relations between color and emotional dimensions of a web site using Bayesian Networks. In Costabile, F. and Paterno, F., Interact 2005, LNCS No 3585, pp. 1075-1078, Springer Verlag, Berlin, 2005. (citation index).
[B4] Τσέλιος, Ν. και Αβούρης, Ν. (2005). Aξιολόγηση ευχρηστίας διδακτικών συστημάτων: Επισκόπηση τεχνικών με βάση διαφορετικές μαθησιακές προσεγγίσεις. Ρετάλης Σ. (επιμέλεια), Οι Προηγμένες Τεχνολογίες Διαδικτύου στην Υπηρεσία της Μάθησης. Εκδόσεις Καστανιώτης, Αθήνα, Μάρτιος 2005, ISBN 960-03-3983-X.
[B3] Tselios N. K. and Avouris N. M. (2003). Cognitive Task Modeling for system design and evaluation of non-routine task domains, in E. Hollnagel's (ed.) Handbook of Cognitive Task Design, Lawrence Erlbaum Associates, pp. 307-332, 2003.
[B2] Avouris N., Tselios N., Fidas C., Papachristos E. (2003). Website evaluation: A usability-based perspective, in Manolopoulos et al. (ed.), Advances in Computer Science, LNCS No 2563, pp. 217-232, Springer Verlag, Berlin, 2003. (citation index).
[Β1] Maragoudakis, M., Tselios, N.K., Fakotakis, N., Avouris, N.M. (2002). Improving SMS usability using Bayesian Networks. in I.P Vlahavas, C.D. Spyropoulos (eds), Methods and Applications of Artificial Intelligence, Lecture Notes in AI, LNAI no. 2308, pp. 179-190, Springer-Verlag, Berlin, 2002. (citation index).

Διεθνή συνέδρια με κρίση
[C15] Papadimitriou, I., Komis, V., Tselios, N., Avouris, N. (2006). Designing PDA Mediated Educational Activities in the Frame of a Museum Visit. IADIS Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA) 2006 Conference, Barcelona, Spain 8-10 December 2006.
[C14] Katsanos, C., Tselios, N., Avouris, N. (2006). InfoScent Evaluator: A semi-automated tool to evaluate hyperlinksʼ semantic appropriateness of a web site. OZCHI-2006. Annual Conference of the Australian Computer- Human Interaction Special Interest Group (CHISIG), Sydney, Australia, 20-24 November 2006.
[C13] Papachristos, E., Tselios, N., Avouris, N. (2006). Bayesian modeling of colorʼs usage impact to web credibility. ECAI, The 17th European Conference on Artificial Intelligence, Riva del Garda, Italy, Aug 28th - Sept 1st 2006.
[C10] Avouris, N., Tselios, N., Fiotakis, C. (2005). From Patterns of Use to Design Patterns: A Method for producing new design patterns from user activities. Conference Workshop on HCI design patterns: Mapping User Needs into Interaction Design Solutions. Interact, 2005, Rome, 12-16 September 2005.
[C9] Raptis, D., Tselios, N., Avouris, N. (2005). Context-based design of mobile applications for museums: A Survey of existing practices. 7th International Conference on Human Computer Interaction with Mobile Devices and Services (Mobile HCI), 19-22 September 2005, Salzburg, Austria.
[C8] Papachristos, E., Tselios, N., Avouris, N. (2005). Inferring relations between color and emotional dimensions of a web site using Bayesian Networks. Interact, 2005, Rome, 12-16 September 2005 (Accepted for publication).
[C7] Avouris N., Fiotakis G., Tselios N., Komis V. (2003). Tools for task-based interaction and collaboration analysis. In J.Jacko and C. Stephanidis (ed.) Human-Computer Interaction, vol 1, Proc. HCII 2003, pp. 13-17, Lawrence Erlbaum Assoc., Mahwah, NJ, 2003.
[C6] Avouris N., Komis V., Fiotakis G., Margaritis M., Tselios N., (2003). A Tool to support interaction and collaboration analysis of learning activities. CBLIS, 5-10 July 2003, pp. 781-791, Nicosia, Cyprus.
[C3] Stoica, A., Tselios N.K., Fidas, C. (2001). Adaptive user support in educational environments: A Bayesian Network approach. In Avouris, N.M., Fakotakis, N., (eds.) Advances in Human Computer Interaction 2001, proceedings of 1st Panhellenic Conference with International participation, pp. 237-242, 7-9 December, 2001, Patras, Greece.
[C2] Tselios, N.K , Avouris, N.M., Kordaki , M. (2001). Cognitive modeling tool : supporting student interaction modeling of open problem solving educational environments. In Avouris, N.M., Fakotakis N., (eds.) Advances in Human Computer Interaction 2001, proceedings of 1st Panhellenic Conference with International participation, pp. 91-95 7-9 December, 2001, Patras, Greece.
[C1] Avouris N., Tselios N, Tatakis E. (1999). Computer assisted teaching of electrical machines: software evaluation techniques. Electromotion conference, pp. 622-628. Patras 1999.

Ελληνικά συνέδρια με κρίση
[C13] Παπαδοπούλου, Μ., Τσέλιος, N., Παπαχρήστος, Λ., Κόμης, B. (2006). Επίδραση της χρήσης χρώματος στη διεπιφάνεια χρήσης εκπαιδευτικού λογισμικού, Proceedings 5th ETPE Conf., vol. A., pp., Thessaloniki, 5-8 October 2006. (In Greek).
[C12] Βύρλα, Γ., Τσέλιος, N., Κόμης, B. (2006). Eπίδραση του φύλου στις συνεργατικές στρατηγικές μαθητών προσχολικής ηλικίας, Proceedings 5th ETPE Conf., vol. A., pp., Thessaloniki, 5-8 October 2006. (In Greek).
[C11] Γεωργόπουλος A., Τσέλιος N., Πολίτης P., Κόμης B. (2005). Ολοκληρωμένο προγραμματιστικό περιβάλλον διδακτικής υποστήριξης μαθημάτων Πληροφορικής Γυμνασίου-Λυκείου, στο Τζιμογιάννης Α. (επ.), 3ο Πανελλήνιο συνέδριο Διδακτικής της Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Κόρινθος, Οκτώβριος 2005.
[C10] Tselios N., Komis V., Avouris N. (2004). Heuristic Evaluation of open learning environments by simulated experts, Proceedings 4th ETPE Conf., vol. A., pp. 587-596, Athens, October 2004 (in Greek).
[C9] Fiotakis G., Avouris N., Komis V., Tselios N., (2004). Tools for Qualitative Data Analysis in the Context of Activity Theory: The ColAT software. Proceedings 4th ETPE Conf., vol A., pp. 545-554, Athens, October 2004 (in Greek).
[C8] Tselios N., Komninou M., Avouris N. (2002). Usability of Educational Software: Problems and Proposals, Proc. 3rd Pan-Hellenic Conference on Information and Communication Technologies in Education, Rhodes, Volume I, pp. 775-784, September, 2002 (in Greek).
[C7] Tselios N., Avouris N. (2002). Recognizability of iconic representations in educational software. Proc. 3rd Pan-Hellenic Conference on Information and Communication Technologies in Education, Rhodes, Volume I, pp. 795-804, 26th-29th September, 2002 (in Greek).
[C6] Tselios, N.K., Feidas, C., Avouris, N.M. (2001). Usability evaluation of web based applications. Proceedings of 8th Panhellenic Conference on Informatics, pp. 108-117, Nicosia, Cyprus, 8-10 November 2001.
[C5] Tselios, Ν.K., Maragoudakis, M., Avouris, Ν.M., Fakotakis, N., Kordaki, Μ. (2001). Automatic diagnosis of student problem solving strategies using Bayesian Networks. Proc. 5th Panhellenic Conference with international participation in Didactics of Mathematics and Informatics in Education, October, 2001, M. Tzekaki (ed.), pp. 494-499, Aristotle Univ. Publication, Thessaloniki, 2001. (in Greek).
[C4] Avouris, N., Solomos, K., Tselios, N. (2001). The web as an open and distance learning delivery environment: alternative mechanisms for quality control , Proc. 1st Panhellenic Conference in Open and Distance Learning, vol 1, pp. 549-558, May 2001, Patras, Greece, (ed.) A. Lionarakis, Hellenic Open University Press, Patras, Greece (in Greek).
[C3] Tselios, N.K, Avouris, N.M., Fotopoulos, E. (2000). Usability evaluation of educational software supporting distance learning, Proceedings 2nd Panhellenic Conference with International Participation on Information and Telecommunication Technologies in Education, pp. 361-370, Patras, October 2000 (in Greek).
[C2] Kordaki, Μ., Avouris, Ν. M., Tselios , Ν. K. (2000). Tools and methodologies for evaluation of open learning environments, Proceedings of 2nd Panhellenic Conference with International Participation on Information and Telecommunication Technologies in Education, Patras, pp. 341-348. October 2000 (in Greek).
[C1] Αβούρης Ν., Τσέλιος Ν.Κ. (1998). Συμπεράσματα από ευρετική αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού: Εφαρμογή σε λογισμικό υποστήριξης εργαστηριακών μαθημάτων. Συνέδριο Infoworld, Aθήνα, 1998.

Κριτής σε συνέδρια-περιοδικά
Κριτής εργασιών στα συνέδρια PCHCI 2001, ΕΤΠΕ 2002, 2004, 2006.
Κριτής εργασιών στο περιοδικό Journal of Computer Assisted Learning (Ειδική έκδοση με αντικείμενο usability evaluation of educational software)
Κριτής εργασιών στο συνέδριο ICALT 2005.
Κριτής εργασιών στο συνέδριο OzCHI 2006 - Design: activities, artefacts and environments.
Κριτής εργασιών στο συνέδριο IADIS International Conference on WWW/Internet 2006.

 



Computer-supported collaborative learning has been an active area of research since the beginning for the HCI group more>>



Web usability team of the HCI Group has been active in studying human-web interaction and ways to support the design of accessible, findable, usable and aesthetically appealing web sites. more>>


Mobile Technology Unit of the HCI Group has been studying design and evaluation of mobile applicationss more>>

Hci Group | Electrical and Computer Engineering | University of Patras