====== Σκορ ====== Η χρήση πόντων ως [[el:patterns:motivation|κινήτρου]], ως [[el:patterns:player_goals|στόχου]] ή ως πεδίο [[el:patterns:competition|ανταγωνισμού]]. Η ενσωμάτωση ενός συστήματος πόντων μπορεί να υποστηρίξει την [[el:patterns:narrative|αφήγηση]]. Για παράδειγμα, πολύπλοκα συστήματα score, όπως οι πόντοι εμπειρίας, καταγράφουν την πρόοδο του παίχτη αποτελώντας την αφήγηση της εξέλιξης του παίχτη στο παιχνίδι. Οι πόντοι μπορούν να υποστηρίξουν [[el:patterns:economic_transactions|οικονομικές συναλλαγές]], έχοντας τους πόντους ως μονάδα συναλλαγής. Κατ' επέκταση μπορούν να αποτελέσουν την βάση για πιο εξειδικευμένα μοτίβα όπως η [[el:patterns:stealing|κλοπή]] (πόντων) ή το [[el:patterns:sabotage|σαμποτάζ]]. Η χρήση ενός συστήματος σκορ μπορεί να ορίσει τη [[el:patterns:ending_condition|συνθήκη τέλους]] του παιχνιδιού (ο πρωτος που θα φτάσει 5 νίκες) ή να οδηγήσει σε μηχανισμούς[[el:patterns:motivation| ανταμοιβών]] όπως πίνακες highscore, ή hall of fame. Το σκορ είναι πόρος για τον οποίο οι παίχτες μπορούν [[el:patterns:competition|ανταγωνίζονται]]. Με το σκορ μπορεί να ικανοποιηθεί κάποια [[el:patterns:ending_condition|συνθήκη τέλους]] ή να δοθεί ρυθμός στο παιχνίδι. Μπορεί να ρυθμιστεί και με αρνητική βαθμολόγηση. === Σχετίζεται με τις ευρετικές === [[el:heuristics:start#2.9]] [[el:heuristics:start#3.7]] {{tag>πρόκληση}}