EnglishΕλληνικά
 
 


Human Computer Interaction
Θερινά σχολεία python - Εισαγωγικό και προχωρημένο επίπεδο

Τα Power Python Summer Schools είναι δύο θερινά σχολεία μιας εβδομάδας το καθένα, με τη μορφή εργαστηριακών μαθημάτων προγραμματισμού.

  • Το πρώτο στοχεύει στην εισαγωγή στη γλώσσα προγραμματισμού Python
  • Το δεύτερο σε εκμάθηση προχωρημένων θεμάτων και ισχυρών βιβλιοθηκών της γλώσσας, με έμφαση στην ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων.

Επισκεφθείτε τον ιστότοπο του θερινού σχολείου.

 
Interactive Technologies Lab

 
Course: Design of Location-based Mobile Games - Introduction

A 3-hour course on designing location-based games was delivered in the context of the Interact 2017 conference in Mumbai, India.

The course handouts are available online

The objective is to introduce the participants to location-based games and to the challenges relating to designing them. Key characteristics of this new genre are introduced first, followed by a design framework and a set of design guidelines. Examples of location-based games will are presented and typical design patterns as extracted from previous workshops are discussed. Previouse versions of this course have already been ran in the frame of several conferences and summer schools (Sintoris, 2014). Typical course participants include interaction designers, game designers and developers, practitioners and researchers interested in location-based games. Examples of games developed by the course organizers include MuseumScrabble, RebelsVsSpies, Taggling, etc. The course  is structured as following: (a)  key concepts and definitions  (b) examples, (b) positioning technologies, (c) designing location-based games, (d) design guidelines, (e) hands-on experience: design of a game.

 
Εισαγωγή στην Αλληλεπίδραση Ανθρώπου-Υπολογιστή
altΝικόλαος Αβούρης, Χρήστος Κατσάνος, Νικόλοας Τσέλιος, Κώστας Μουστάκας, (2016). Εισαγωγή στην Αλληλεπίδραση Ανθρώπου-Υπολογιστή,
Εκδόσεις Πανεπιστημίου Πατρών, Πάτρα 2016. (12 κεφάλαια, 530 σελ.)
..............
Το βιβλίο αυτό είναι η 2η αναθεωρημένη και επαυξημένη έκδοση του βιβλίου: Εισαγωγή στην Επικοινωνία Άνθρώπου-Υπολογιστή που κυκλοφόρησε το 2000 από τις εκδόσεις Διαύλος. Οι συγγραφείς επανέρχονται με επανέκδοση του κλασσικού βιβλίου, που υπήρξε το πρώτο στο αντικείμενο αυτό στην Ελληνικό γλώσσα. Η νέα έκδοση, εμπλουτισμένη με θέματα που σχετίζονται μεταξύ άλλων με την οικονομική διάσταση της ευχρηστίας, με εργαλεία και μεθόδους σχεδίασης, κλπ., έχει στόχο αφενός την εισαγωγή του αναγνώστη στις βασικές έννοιες, το θεωρητικό υπόβαθρο, τις μεθόδους, τους κανόνες, τις αρχές σχεδιασμού και τα εργαλεία της επιστήμης της Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου – Υπολογιστή. Αφετέρου, μέσα από παραδείγματα την αξιοποίησή τους για τη σχεδίαση εύχρηστων υπολογιστικών συστημάτων, που είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά των χρηστών τους και που ικανοποιούν τις απαιτήσεις για θετική εμπειρία χρήσης.
................
Ένας συνεχώς αυξανόμενος αριθμός πολιτών στις σύγχρονες κοινωνίες αλληλεπιδρά σε καθημερινή βάση με υπολογιστές ή με συσκευές που περιέχουν υπολογιστές (όπως είναι πολλές οικιακές συσκευές, βιομηχανικά συστήματα και διατάξεις αυτοματισμού, μηχανές τραπεζικών συναλλαγών κλπ.).
Σημαντικό στοιχείο της αλληλεπίδρασης αυτής είναι η διεπιφάνεια χρήστη (user interface), δηλαδή το σύνολο των στοιχείων του υπολογιστικού συστήματος με τα οποία ο χρήστης έρχεται σε επαφή και με τα οποία αλληλεπιδρά. O καλός σχεδιασμός της διεπιφάνειας χρήστη των σύγχρονων υπολογιστών αποτελεί βασική προϋπόθεση τόσο για την επιτυχή ενσωμάτωσή τους σε παραγωγικές διαδικασίες όσο και για την αποδοχή τους από τους χρήστες τους.
Το βιβλίο αυτό, έχει προκύψει από τη συσσωρευμένη εμπειρία της συγγραφικής ομάδας στη διδασκαλία του αντικειμένου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση επί σειρά ετών. Απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές Τμημάτων Υπολογιστών και Πληροφορικής. Επίσης, μπορεί να φανεί χρήσιμο σε ερευνητές και φοιτητές που μελετούν την αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή από την οπτική γωνία άλλων επιστημών (εργονομία, γνωστική ψυχολογία κλπ.). Ακόμη, ενδιαφέρει όσους εμπλέκονται στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη, τη σύνταξη προδιαγραφών και την αξιολόγηση λογισμικού - υπολογιστικών συστημάτων που αλληλεπιδρούν με τους χρήστες τους.
Κάθενα από τα κεφάλαια συνοδεύεται από προτεινόμενες ασκήσεις και δραστηριότητες, ενώ το τελευταίο κεφάλαιο περιλαμβάνει ενδεικτικά εργαστηριακά θέματα. Το περιεχόμενο του βιβλίου εμπλουτίζεται από υλικό που βρίσκεται στο δικτυακό τόπο του βιβλίου, ενώ συνοδευτικό υλικό, υπό μορφή διαλέξεων, ασκήσεων, διαφανειών, κλπ, διατίθεται στο ανοικτό μάθημα με τίτλο: «Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής και Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων» που βρίσκεται στον ιστότοπο ανοικτών μαθημάτων του Πανεπιστημίου Πατρών ( eclass.upatras.gr) και στο Εθνικό αποθετήριο ανοικτών μαθημάτων (opencourses.gr)
................
 
ITLab Human Computer Interaction Group
HCI GROUP Report

The Human-Computer Interaction (HCI) Group of the University of Patras is active since 1994. In September of 2007 we moved to a new Laboratory of the New Building of the Electrical & Computer Eng. Department (Ypatias str.). Instructions on how to reach us can be found here. The group is part of the new Interactive Technologies Lab that was established in 2010.

The group is made of over 15 researchers and technical staff. The group infrastructure comprises a usability laboratory, eye tracking and user monitoring equipment, portable devices development and testing methods and tools, multimedia and software development tools. A number of tools have been developed and are made available for supporting collaborative activities and conducting usability studies.

The areas of activity of the group are: Software usability and interactive systems evaluation, Internet and agent-based applications, Collaborative learning and work, Intelligent interfaces and operator support systems, Data visualisation, Knowledge discovery in data, Context-aware computing and Usability of mobile devices. Application fields are education, environmental and various industrial areas.

 


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΣΥΝΑΨΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΕΡΓΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ INTERSOCIAL

 


Call for Contributions: Intersocial Workshop on Online Social Networks: Challenges and Perspectives (IWOSN) (Friday, June 15, 2012)


EUROPEAN CONFERENCE ON GAME BASED LEARNING, ATHENS, October 20th, 21st

Follow the design and development of the touch table of the HCI Group...


Interactions bulletin Edition 2, 2009


Follow the Web Science Net Day Event Activities


 
<< Start < Prev 1 2 Next > End >>

Page 1 of 2



Computer-supported collaborative learning has been an active area of research since the beginning for the HCI group more>>



Web usability team of the HCI Group has been active in studying human-web interaction and ways to support the design of accessible, findable, usable and aesthetically appealing web sites. more>>


Mobile Technology Unit of the HCI Group has been studying design and evaluation of mobile applicationss more>>

Hci Group | Electrical and Computer Engineering | University of Patras