Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Next revision
Previous revision
en:designs:βρες_το_μυsτικό_της_pομpηίας [2015/12/16 14:30]
chris created
— (current)
Line 1: Line 1:
-======Βρες το μυστικό της Πομπηίας====== 
-=====Ο στόχος===== 
-Συγκέντωση στοιχείων που αντιστοιχούν σε πόντους από κάθε σημείο (περιοχή) του παιχνιδιού με σκοπό τη χρήση των πόντων για το ξεκλείδωμα του τελικού γρίφου. ​ 
  
-Η λύση του τελικού γρίφου και η εύρεση της μυστικής λέξης θα οδηγείσει στο ξεκλείδωμα του κουτιού που περιέχει το μυστικό της Πομπηίας. ​ 
- 
-Θα καταλάβουν πως κέρδισαν όταν ανοίξει το κουτί με το μυστικό 
-=====Οι κανόνες===== 
-Απαγορεύεται η cooperation με άλλες ομάδες. ​ 
- 
-Η συγκέντρωση πόντων μπορεί να τους βοηθήσει να λύσουν το μυστήριο εξαγοράζοντας πληροφορίες χωρίς όμως να είναι απαραίτητο για να τελειώσει το παιχνίδι. 
- 
-Ακόμα και η ομάδα με τους λιγότερους πόντους μπορεί να κερδίσει αν είναι σε θέση με λιγότερες πληροφορίες να βρει τη λύση του γρίφου. ​ 
- 
-Οι παίχτες παίζουν το ρόλο του αφηγητή.Υπάρχει νήμα narrativeς αφού οι αποστολές έχουν νοηματική συνέχεια για να βοηθούν περισσότερο τους παίχτες,​ πχ. αποστολών για την περιοχή των φούρνων. ​ 
- 
-1η αποστολη βρες με το κινητό σου τους 30 μύλους μέσω QR codes. ​ 
- 
-Αν βρεις κερδίζεις 10 πόντους και έναν γρίφο που η απάντησή του σε οδηγεί στην επόμενη αποστολή. ​ 
- 
-Π.χ. η λύση του γρίφου είναι το σιτάρι και ο παίκτης καταλαβαίνει πως πίσω από κάποιο τέτοιο αντικείμενο στο χώρο υπάρχει ένα QR που θα δώσει έξτρα πόντους και άλλη μια πληροφορία που θα τον οδηγήσει στην επόμενη αποστολή. ​ 
- 
-Π.χ. η ερώτηση είναι σε τι χρησιμοποιείται αυτό το υλικό στην Πομπηία,​ η απάντηση είναι αλεύρι. ​ 
-Αν βρεις κάπου στο χώρο κάτι σαν αλεύρι βρίσκεις ένα QR το οποίο σου δίνει έξτρα πόντους και ένα μήνυμα πως θα ολοκληρώσεις όλη την περιοχή. ​ 
- 
-Η ομάδα που θα ολοκληρώσει πρώτη όλη την περιοχή κερδίζει πρόσβαση ένα χώορ με ένα κλειδί στον οποίο κρύβεται μια βοήθεια για τον τελικό γρίφο χωρίς εξαγορα με πόντους. ​ 
-=====Τα τεχνολογικά μέσα ή τα εργαλεία===== 
-GPS-> χάρτης για την αναγνώριση της τοποθεσίας. ​ 
-Smartphone για την αναγνώριση QR (έτσι αποκαλύπτονται πληροφορίες) 
-=====Μηχανισμοί===== 
-Ο ανταγνωνισμός θα υπάρχει σε επίπεδο χρόνου. ​ 
- 
-Όποια ομάδα μπορέσει να φτάσει πρώτη στο "​θησαυρό"​ (κατάληξη) είναι η νικήτρια. 
- 
-Οι ομάδες ανταγωνίζονται ακόμα και στην ίδια περιοχή γιατί εκτός από τους πόντους που μπορούν να κερδίσουν οποιαδήποτε στιγμή λύσουν γρίφους στην περιοχή,​ η πρώτη που θα ολοκληρώσει πρώτη όλη την περιοχή κερδίζει κλειδί που θα την οδηγήσει απ'​ευθείας σε ένα χώρο που υπάρχει βοήθεια για τον τελικό γρίφο χωρίς εξαγορά πόντων. ​ 
- 
-Εξαπάτηση είναι οτι ακόμα και η ομάδα που βρίσκεται πίσω σε πόντους μποροεί ανά πάσα στιγμή να κερδίσει. 
-=====Συμπεριφορά και αισθητικό αποτέλεσμα===== 
-Το παιχνίδι θα προκαλέσει ανταγωνιθστικότητα,​ υψηλό ενδιαφέρον,​ και αδρεναλίνη. ​ 
- 
-Διασκεδαστικό και ενεργητικό. ​ 
- 
-Ένταση λόγω ανταγωνιστικότητας με τις άλλες ομάδες. ​ 
- 
-Θα ακονιστεί το μυαλό διότι πρέπει να λυθούν γρίφοι σχετικά με την Πομπηία. 
- 
----- 
-{{tag>​σχέδια:​Εργαστήριο_I σχέδια:​Μάθημα_«Αλληλεπίδραση_Ανθρώπου-υπολογιστή» σχέδια:​12-05-2011}}