Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Next revision
Previous revision
en:patterns:hot-cold [2015/12/18 12:35]
127.0.0.1 external edit
— (current)
Line 1: Line 1:
-====== Ζεστό-κρύο ====== 
-Δίνει πληροφορία αν κάποιος πλησιάζει ή απομακρύνεται από κάποιο στόχο ή παίχτη ή περιοχή. ​ 
  
-Το hot-cold είναι μοτίβο [[en:​patterns:​spatial_structure|χωρικής δόμησης]] και [[en:​patterns:​information_awareness|επίγνωσης πληροφορίας]]. Αν πέρα από τη βασική πληροφορία [[en:​patterns:​proximity|proximityς]] δίνει και επιπλέον πληροφορίες μπορεί να λειτουργεί ως [[en:​patterns:​equipment|ραντάρ]] ή [[en:​patterns:​equipment|σονάρ]] (πιο δυνατός ήχος όταν ο παίχτης πλησιάζει,​ ή πιο ευκρινές στίγμα στην οθόνη). 
- 
-Στη βασική του μορφή ο παίχτης παίρνει πληροφορία της μορφής «πλησιάζεις-απομακρύνεσαι» από έναν στόχο. ​ 
-Το hot-cold μπορεί να σχεδιαστεί ώστε να δίνει επιπλέον πληροφορίες όπως το ακριβές στίγμα για το στόχο ή πληροφορίες που αφορούν την ταυτότητα του στόχου. 
-=== Related heuristics === 
-[[en:​heuristics:​heuristics#​3.5]] 
-{{tag>​challenge}}