Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
Next revision | Previous revision | ||
en:patterns:hot-cold [2015/12/18 12:35] 127.0.0.1 external edit |
— (current) | ||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | ====== Ζεστό-κρύο ====== | ||
- | Δίνει πληροφορία αν κάποιος πλησιάζει ή απομακρύνεται από κάποιο στόχο ή παίχτη ή περιοχή. | ||
- | Το hot-cold είναι μοτίβο [[en:patterns:spatial_structure|χωρικής δόμησης]] και [[en:patterns:information_awareness|επίγνωσης πληροφορίας]]. Αν πέρα από τη βασική πληροφορία [[en:patterns:proximity|proximityς]] δίνει και επιπλέον πληροφορίες μπορεί να λειτουργεί ως [[en:patterns:equipment|ραντάρ]] ή [[en:patterns:equipment|σονάρ]] (πιο δυνατός ήχος όταν ο παίχτης πλησιάζει, ή πιο ευκρινές στίγμα στην οθόνη). | ||
- | |||
- | Στη βασική του μορφή ο παίχτης παίρνει πληροφορία της μορφής «πλησιάζεις-απομακρύνεσαι» από έναν στόχο. | ||
- | Το hot-cold μπορεί να σχεδιαστεί ώστε να δίνει επιπλέον πληροφορίες όπως το ακριβές στίγμα για το στόχο ή πληροφορίες που αφορούν την ταυτότητα του στόχου. | ||
- | === Related heuristics === | ||
- | [[en:heuristics:heuristics#3.5]] | ||
- | {{tag>challenge}} |