Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Next revision
Previous revision
en:patterns:immersion [2015/12/18 12:35]
127.0.0.1 external edit
en:patterns:immersion [2021/05/30 11:44] (current)
Line 1: Line 1:
-====== ​Μηχανισμοί immersionς ​======+====== ​Immersion mechanisms ​====== 
 +This {{tagpage>​non-pattern}} concerns technologies that can be used to enhance player immersion in **location-based mobile games**.
  
-Τεχνολογίες όπως +The following is a list of examples of techniques or [[en:​patterns:​equipment|equipment]] that can be used to enhance immersion. 
-  * **contextual cues**: [[en:​patterns:​equipment|ήχοι]] στο περιβάλλον που να εξαρτώνται από την κατάσταση του παιχνιδιού και τη θέση των παιχτών +  * **contextual cues**: ​environmental or contextual sounds that depend on the players' ​[[en:​patterns:​proximity|proximity]] and the state of the game 
-  * **augmented reality**: [[en:​patterns:​equipment|ενισχυμένη πραγματικότητα]], η οπτική ενίσχυση μέσω της οθόνης του κινητού ή φορητών γυαλιών (google glass)+  * **augmented reality**: ​visual enhancement through the display of a smartphone or smart glasses 
 + 
 +---- 
 +=== Related patterns === 
 +[[en:​patterns:​equipment|equipment]] 
 + 
 +----
 === Related heuristics === === Related heuristics ===
 [[en:​heuristics:​heuristics#​3.5]] [[en:​heuristics:​heuristics#​3.5]]
 +
 [[en:​heuristics:​heuristics#​3.6]] [[en:​heuristics:​heuristics#​3.6]]
 {{tag>​game}} {{tag>​game}}
 +{{tag>​non-pattern}}
 +
 +----
 +=== Backlinks ===
 +{{backlinks>​.}}