Show page Old revisions Backlinks Rename Page You've loaded an old revision of the document! If you save it, you will create a new version with this data. Media Files ====== Proximity ====== Το hot-cold είναι μοτίβο [[en:patterns:spatial_structure|χωρικής δόμησης]] και [[en:patterns:information_awareness|επίγνωσης πληροφορίας]]. Αν πέρα από τη βασική πληροφορία [[en:patterns:proximity|proximityς]] δίνει και επιπλέον πληροφορίες μπορεί να λειτουργεί ως [[en:patterns:equipment|ραντάρ]] ή [[en:patterns:equipment|σονάρ]] (πιο δυνατός ήχος όταν ο παίχτης πλησιάζει, ή πιο ευκρινές στίγμα στην οθόνη). Στη βασική του μορφή ο παίχτης παίρνει πληροφορία της μορφής «πλησιάζεις-απομακρύνεσαι» από έναν στόχο. Το hot-cold μπορεί να σχεδιαστεί ώστε να δίνει επιπλέον πληροφορίες όπως το ακριβές στίγμα για το στόχο ή πληροφορίες που αφορούν την ταυτότητα του στόχου. Το να ενεργοποιούνται δυνατότητες ανάλογα με το πόσο κοντά βρίσκονται σε σχέση με ένα **στόχο**: * είτε για έναν παίχτη με την προσέγγιση σε ένα σημείο * αποκάλυψη πληροφοριών, * ανάθεση μια αποστολής, * ένας [[en:patterns:puzzle|puzzle]]) * ... * είτε για πολλούς παίχτες, * [[en:patterns:hot-cold|hot-cold]], * [[en:patterns:economic_transactions|εμπόριο και ανταλλαγές]] * ... === Related patterns === ---- === Related heuristics === [[en:heuristics:heuristics#3.5]] {{tag>challenge}} {{tag>physical_space}} ---- === Backlinks === {{backlinks>.}} Please fill all the letters into the box to prove you're human. Y C N E W Please keep this field empty: Save Preview Cancel Edit summary Note: By editing this page you agree to license your content under the following license: CC Attribution-Noncommercial 4.0 International