Show page Old revisions Backlinks Rename Page You've loaded an old revision of the document! If you save it, you will create a new version with this data. Media Files ====== Σκορ ====== Η χρήση πόντων ως [[en:patterns:motivation|κινήτρου]], ως [[en:patterns:player_goals|στόχου]] ή ως πεδίο [[en:patterns:competition|ανταγωνισμού]]. Η ενσωμάτωση ενός συστήματος πόντων μπορεί να υποστηρίξει την [[en:patterns:narrative|narrative]]. Για παράδειγμα, πολύπλοκα συστήματα score, όπως οι πόντοι εμπειρίας, καταγράφουν την πρόοδο του παίχτη αποτελώντας την narrative της εξέλιξης του παίχτη στο παιχνίδι. Οι πόντοι μπορούν να υποστηρίξουν [[en:patterns:οικονομικές συναλλαγές|οικονομικές συναλλαγές]], έχοντας τους πόντους ως μονάδα συναλλαγής. Κατ' επέκταση μπορούν να αποτελέσουν την βάση για πιο εξειδικευμένα μοτίβα όπως η [[en:patterns:stealing|stealing]] (πόντων) ή το [[en:patterns:sabotage|sabotage]]. Η χρήση ενός συστήματος score μπορεί να ορίσει τη [[en:patterns:συνθήκη τέλους|συνθήκη τέλους]] του παιχνιδιού (ο πρωτος που θα φτάσει 5 νίκες) ή να οδηγήσει σε μηχανισμούς[[en:patterns:motivation| ανταμοιβών]] όπως πίνακες highscore, ή hall of fame. Το score είναι πόρος για τον οποίο οι παίχτες μπορούν [[en:patterns:competition|ανταγωνίζονται]]. Με το score μπορεί να ικανοποιηθεί κάποια [[en:patterns:συνθήκη τέλους|συνθήκη τέλους]] ή να δοθεί ρυθμός στο παιχνίδι. Μπορεί να ρυθμιστεί και με αρνητική βαθμολόγηση. === Related heuristics === [[en:heuristics:heuristics#2.9]] [[en:heuristics:heuristics#3.7]] {{tag>challenge}} Please fill all the letters into the box to prove you're human. X B O T P Please keep this field empty: Save Preview Cancel Edit summary Note: By editing this page you agree to license your content under the following license: CC Attribution-Noncommercial 4.0 International