Show page Old revisions Backlinks Rename Page You've loaded an old revision of the document! If you save it, you will create a new version with this data. Media Files ====== Spatial structure ====== Ο φυσικός χώρος, ο τόπος του παιχνιδιού δομείται σε **τμήματα**, **περιοχές** ή **σημεία** που * έχουν διάφορες ιδιότητες όπως (π.χ. **start**, **τέλος**, **σημείο συνάντησης**...), * συγκεκριμένες πράξεις από τους παίχτες έχουν νόημα μόνο σε αυτά τα σημεία * έχουν ειδικό [[en:patterns:narrative|νόημα]] τα πλαίσια μιας narrativeς, π.χ. "η βίλα των μυστηρίων είναι φυλακή", ή χώρος όπου συχνάζει ένας [[en:patterns:non_playing_characters|ψηφιακός χαρακτήρας]] κλπ). Οι παίκτες που επισκέπτονται τα σημεία (που περιέχουν τμήματα ιστοριών) συμπληρώνουν σταδιακά μια [[en:patterns:narrative|συνολική narrative]]. * έχουν ειδική αξία ([[en:patterns:score|score]]) στο παιχνίδι, π.χ. σε μοτίβα όπως της [[en:patterns:conquer-defend|κατάκτησης-υπεράσπισης]] περιοχών, ή όταν δύο ομάδες έχουν στόχο να φτάσουν πρώτες σε κάποιο σημειο. Η χωρική δομή μπορεί να αποτυπώνεται με εργαλεία όπως ένας[[en:patterns:tool| χάρτης]]. Η επέκταση του παιχνιδιού στο χώρο έχει δύο συνέπειες σε σύγκριση με τα [[en:patterns:videogames|videogames]]: * μοτίβα από τα videogames, όπως [[en:patterns:conquer-defend|conquer-defend]], [[en:patterns:fog_of_war|ομίχλη του πολέμου]] μπορούν να υλοποιηθούν στον [[en:patterns:interaction_with_the_physical_world|πραγματικό χώρο]]. * ο [[en:patterns:κοινός χώρος|κοινός χώρος]] δεν είανι σταθερός. Παίχτες έρχονται κοντά και απομακρύνονται (βγαίνουν από τον κοινό χώρο ---- === Related patterns === ---- === Related heuristics === [[en:heuristics:heuristics#4.1]] {{tag>space}} ---- === Backlinks === {{backlinks>.}} Please fill all the letters into the box to prove you're human. D H I J M Please keep this field empty: Save Preview Cancel Edit summary Note: By editing this page you agree to license your content under the following license: CC Attribution-Noncommercial 4.0 International