======Βρες το μυστικό της Πομπηίας====== =====Ο στόχος===== Συγκέντωση στοιχείων που αντιστοιχούν σε πόντους από κάθε σημείο (περιοχή) του παιχνιδιού με σκοπό τη χρήση των πόντων για το ξεκλείδωμα του τελικού γρίφου. Η λύση του τελικού γρίφου και η εύρεση της μυστικής λέξης θα οδηγείσει στο ξεκλείδωμα του κουτιού που περιέχει το μυστικό της Πομπηίας. Θα καταλάβουν πως κέρδισαν όταν ανοίξει το κουτί με το μυστικό =====Οι κανόνες===== Απαγορεύεται η cooperation με άλλες ομάδες. Η συγκέντρωση πόντων μπορεί να τους βοηθήσει να λύσουν το μυστήριο εξαγοράζοντας πληροφορίες χωρίς όμως να είναι απαραίτητο για να τελειώσει το παιχνίδι. Ακόμα και η ομάδα με τους λιγότερους πόντους μπορεί να κερδίσει αν είναι σε θέση με λιγότερες πληροφορίες να βρει τη λύση του γρίφου. Οι παίχτες παίζουν το ρόλο του αφηγητή.Υπάρχει νήμα narrativeς αφού οι αποστολές έχουν νοηματική συνέχεια για να βοηθούν περισσότερο τους παίχτες, πχ. αποστολών για την περιοχή των φούρνων. 1η αποστολη βρες με το κινητό σου τους 30 μύλους μέσω QR codes. Αν βρεις κερδίζεις 10 πόντους και έναν γρίφο που η απάντησή του σε οδηγεί στην επόμενη αποστολή. Π.χ. η λύση του γρίφου είναι το σιτάρι και ο παίκτης καταλαβαίνει πως πίσω από κάποιο τέτοιο αντικείμενο στο χώρο υπάρχει ένα QR που θα δώσει έξτρα πόντους και άλλη μια πληροφορία που θα τον οδηγήσει στην επόμενη αποστολή. Π.χ. η ερώτηση είναι σε τι χρησιμοποιείται αυτό το υλικό στην Πομπηία, η απάντηση είναι αλεύρι. Αν βρεις κάπου στο χώρο κάτι σαν αλεύρι βρίσκεις ένα QR το οποίο σου δίνει έξτρα πόντους και ένα μήνυμα πως θα ολοκληρώσεις όλη την περιοχή. Η ομάδα που θα ολοκληρώσει πρώτη όλη την περιοχή κερδίζει πρόσβαση ένα χώορ με ένα κλειδί στον οποίο κρύβεται μια βοήθεια για τον τελικό γρίφο χωρίς εξαγορα με πόντους. =====Τα τεχνολογικά μέσα ή τα εργαλεία===== GPS-> χάρτης για την αναγνώριση της τοποθεσίας. Smartphone για την αναγνώριση QR (έτσι αποκαλύπτονται πληροφορίες) =====Μηχανισμοί===== Ο ανταγνωνισμός θα υπάρχει σε επίπεδο χρόνου. Όποια ομάδα μπορέσει να φτάσει πρώτη στο "θησαυρό" (κατάληξη) είναι η νικήτρια. Οι ομάδες ανταγωνίζονται ακόμα και στην ίδια περιοχή γιατί εκτός από τους πόντους που μπορούν να κερδίσουν οποιαδήποτε στιγμή λύσουν γρίφους στην περιοχή, η πρώτη που θα ολοκληρώσει πρώτη όλη την περιοχή κερδίζει κλειδί που θα την οδηγήσει απ'ευθείας σε ένα χώρο που υπάρχει βοήθεια για τον τελικό γρίφο χωρίς εξαγορά πόντων. Εξαπάτηση είναι οτι ακόμα και η ομάδα που βρίσκεται πίσω σε πόντους μποροεί ανά πάσα στιγμή να κερδίσει. =====Συμπεριφορά και αισθητικό αποτέλεσμα===== Το παιχνίδι θα προκαλέσει ανταγωνιθστικότητα, υψηλό ενδιαφέρον, και αδρεναλίνη. Διασκεδαστικό και ενεργητικό. Ένταση λόγω ανταγωνιστικότητας με τις άλλες ομάδες. Θα ακονιστεί το μυαλό διότι πρέπει να λυθούν γρίφοι σχετικά με την Πομπηία. ---- {{tag>σχέδια:Εργαστήριο_I σχέδια:Μάθημα_«Αλληλεπίδραση_Ανθρώπου-υπολογιστή» σχέδια:12-05-2011}}