======Ήμουν και 'γω στην Πομπηία: Φωτιά και λάβα (Επεισόδιο 1)====== =====Ο στόχος===== * Ανατίναξε την Πομπηία (πρέπει να ανακαλυφθεί όλος ο χάρτης!) * Αυτός ανακαλύπτεται σταδιακά καθώς περπατάει ο χρήστης από στόχο σε στόχο (στυλ παζλ) * Ο Οβελιξ έχει φυλακιστεί στη βίλα των μυστηρίων και ο αστερίξ θέλει να τον σώσει. Αφού τον σώσει πρέπει να βάλει βόμβα για να μην τους ακολουθήσουν. * Ανάλογα με τους πόντους που έχει συμπληρώσει ο παίκτης (εξαρτάται από τους πόσους μπόνους γρίφους έχει λύσει) ο παίκτης έχει τη δυνατότητα να παίξει το επεισόδιο 2 (Κολοσαίο/Ρώμη: δρόμος επιστροφής)!!. Αν δεν συμπληρώσει τους κατάλληλους πόντους παίρνει ένα μικρό αναμνηστικό. =====Οι κανόνες===== * Έχουμε 2 ομάδες: * Η πρώτη είναι πράκτορες των γαλατών και σκοπός είναι να φτάσει στη βίλα των μυστηρίων. Αν φτάσει πρώτος ο πράκτορας (ο οποίος θέλει να ενεργοποιήσει μια βόμβα), για ένα λεπτό δεν προλαβαίνει και εκρήγνυται το ηφαίστειο. * Η δεύτερη ομάδα είναι λεγεωνάριοι οι οποίοι κυνηγούν τους πράκτορες. Αν τους προλάβουν πριν την έκρηξη, τους συλλαμβάνουν αλλά πριν βγουν από την πόλη γίνεται η έκρηξη του ηφαιστείου. * Η πρώτη ομάδα ξεκινάει 10 λεπτά νωρίτερα * Οι δύο ομάδες ξεκινούν από διαφορετικά σημεία. =====Τα τεχνολογικά μέσα ή τα εργαλεία===== * Κινητά * Χρήση augmented reality * Χρήση QR codes για ανακάλυψη σημείων ενδιαφέροντος κ γρίφων * GPS * Proximity sensor (για το πόσο κοντά ειναι πράκτορες και λεγεωνάριοι) * Δόνηση κινητού =====Μηχανισμοί===== * Αν ο παίχτης απομακρύνεται από το στόχο του γίνεται ηλιοφάνεια, όσο πλησιάζει στο στόχο και επομένως στην ανατίναξη της Πομπηίας συννεφιάζει, σκοτεινιάζει και αρχίζει να βρέχει. * Ανάλογα με τα στοιχεία (γνώσεις) που έχει ο παίκτης μπορεί να καταλάβει αν οι "συνομιλιτές" του τού λένε ψέμματα ή όχι (εκπαιδευτικός σκοπός εδώ είναι η επιβεβαίωση το αποκτηθέντων γνώσεων). //(Από το πρώτο φύλλο:)// * Αυξανόμενη δόνηση όσο πλησιάζει στη βίλα των μυστηρίων (πλησιάζει η έκρηξη) * Χρήση Augmented reality για συνομιλία με άτομα της εποχής (π.χ. για να πάει στο άγαλμα φαύνος: βρες το άγαλμα που χορεύει και ίσως μάθει κάτι για την τέχνη =====Συμπεριφορά και αισθητικό αποτέλεσμα===== Αγωνία και ένταση, Χρήση μπαρών όπου δείχνουν πόσο κοντά είναι οι λεγεωνάριοι στους πράκτορες που το βλέπουν και οι δύό ομάδες ---- {{tag>σχέδια:Εργαστήριο_I σχέδια:Μάθημα_«Αλληλεπίδραση_Ανθρώπου-υπολογιστή» σχέδια:12-05-2011}}