======Το κουτί της Πομπηίας====== =====Ο στόχος===== Ο στόχος είναι η εξερευνητική ομάδα να λύσει τον τελικό γρίφο της βίλας του Μυστηρίου, έχοντας μαζέψει τα στοιχεία από τη λύση των γρίφων των προηγούμενων 5 πιστών. Μέσω του qr code, θα εμφανίζεται τσεκ ότι λύθηκε ο puzzle σωστά. Και μετά την 5η ερώτηση θα τους δίνεται ο puzzle που πρέπει να χρησιμοποιήσουν για τον τελικό γρίφο και θα τους εμφανίζεται και ο χρόνος που έκαναν =====Οι κανόνες===== 3 επίπεδα (1ο: θερμοπώλειο-φούρνος-φόρουμ, 2ο: σπίτι φαύνου, σπίτι βέττι, 3ο: Βίλλα Μυστηρίων) Χρησιμοποιώ τους 3 επιμέρους γρίφους του 1ου επιπέδου για το 2ο επίπεδο. Και τους επιμέρους γρίφους του 2ου επιπέδου για το 3ο. Με το ξεκλείδωμα του 1ου επιπέδου θα συμπληρώνεται ο χάρτηα για το 2ο επίπεδο (πριν ήταν σκοτεινός). Σε κάθε πίστα θα υπάρχουν 5 γρίφοι. Και μετά τη λύση του 1ου γρίφου θα δίνεται η απάντηση για τον επόμενο. Και μετά τη λύση και των 5 γρίφων θα δίνεται στοιχείο για το τέλος. Οι παίκτες (χωρισμένοι σε ομάδες) υποδύονται το ρόλο των εξερευνητών και υπάρχει και ένας ρόλος αφηγητή. =====Τα τεχνολογικά μέσα ή τα εργαλεία===== qr code scanner με το οποίο θα βγάζεις φωτογραφία το έκθεμα και αν είναι σωστό (ένας δηλαδή από τους επιμέρους στόχους της πίστας) θα εμφανίζεται ένα πράσινο τσεκ (ότι δηλαδή σωστό, προχώρησε στο επόμενο) GPS με το οποίο ο παίκτης θα πληροφορείται για το που βρίσκεται στην πόλη της Πομπηίας =====Μηχανισμοί===== Θα υπάρχει επικονωνία μεταξύ των παικτών της κάθε ομάδας, competition μεταξύ των ομάδων. Και θα μπορεί να υπάρξει και bluff, αν π.χ. κάποιος έχει βρει το έκθεμα αλλά βγάζει φωτογραφία και άλλα εκθέματα, για να μπρεδέψει τους άλλους που βρίσκονται στον ίδιο χώρο. Θα μαθαίνουν οι παίχτες για τη δραστηριότητα των άλλων παιχτών, κάθε φορά που μπαίνει η ομάδα τους στην πίστα. Θα ενημερώνονται δηλαδή για το ποιές ομάδες πέρασαν ήδη από την πίστα και πόσο χρόνο έκανε η κάθε μια. Όταν ξεκλειδώσει η κάθε πίστα, θα υπάρχει ένα άτομο μέσα στην πίστα που θα δίνει το στοιχείο για τον τελικό. Και ακόμα, το άτομο θα μπορεί να κάνει την αφήγησ καλωσορίσματος κα θα βοηθά κάποια ομάδα, αν αυτή χρειάζεται βοήθεια. Θα έχει κάθε ομάδα σύνολο 3 βοηθειών σε κάθε παιχνίδι =====Συμπεριφορά και αισθητικό αποτέλεσμα===== ---- {{tag>σχέδια:Εργαστήριο_I σχέδια:Μάθημα_«Αλληλεπίδραση_Ανθρώπου-υπολογιστή» σχέδια:12-05-2011}}