======Ζω τη χώρα μου σε άλλο τόπο====== =====Ο στόχος===== - Να ζήσουν με βιωματικό τρόπο την εμπειρία τους στον αρχαιολογικό χώρο της Πομπηίας. - Να κατανοήσουν την αλληλεπίδραση των πολιτισμών της μεσογείου - Να βρουν και να τεκμηριώσουν με χρήση του κινητού στοιχεία από τον αρχαιολογικό χώρο που τους θυμίζουν Ελλάδα με άμεσο τρόπο - Κερδίζει η ομάδα που συγκέντρωσε τα περισσότερα στοιχεία =====Οι κανόνες===== - Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες τεραμελείς - Κάθε ομάδα χαράζει μόνη την πορεία μέσα στο χώρο με βάση τις αρχικές πληρφορίες πο της δόθηκαν - Κάθε ομάδα ορίζει τους εξής ρόλους: πλοηγός/ιχνηλάτης, οπερατέρ, πλοηγός διαδικτύου (πληροφορίες), moderator/αξιολογητής - Κάθε ομάδα έχει στη διάθεσή της 1.30' =====Τα τεχνολογικά μέσα ή τα εργαλεία===== - Κινητά τηλέφωνα (φωτογράφιση - προβολή χωροευαίσθητης πληροφορίας) - GPS προσδιορισμός θέσης, γεωγραφικά συστήματα προσδιορισμού - Google earth, προσδιορισμός θέσεων στην αρχ ελλάδα + αίγυπτο με ανάλογες δραστηριότητες ψηφιακά μουσεία->πληροφορίες για κοινά στοιχεία αρχιτεκτονικής, εμπόριο, οικονομία, καθημερινή ζωή, τέχνη =====Μηχανισμοί===== Κάθε ομάδα ακολουθεί ένα πρότυπο αναζήτησης + αξιολόγησης δεδομένων που στηρίζεται στην προστιθέμενη αξία από τη δράση κάθε μέλους της ομάδας παιχνίδι σύκγρισης απαντήσεων διαγράφονται οι κοινές απαντήσεις, και νικητές είναι ...(αυτοι με τις περισσοτερες μετα τις διαγραφες) =====Συμπεριφορά και αισθητικό αποτέλεσμα===== Επειδή το παιχνίδι δεν είνια κυνήγι θσαυρού ή κάποιου συγκεκριμένου πράγματος, (non goal-oriented game), η κάθε ομάδα νιώθει νικήτρια (....) μέσα στο παιχνίδι δεν υπάρχει έντονος competition αλλά κάθε ομάδα δουλεύει με cooperation ---- {{tag>σχέδια:Εργαστήριο_II σχέδια:ΠΑΚΕ σχέδια:05-06-2011}}