====== Επιδεξιότητα ====== Προκλήσεις που αφορούν επιδεξιότητα. Ο παίχτης πρέπει να έχει ικανότητες σχετικές με επιδεξιότητα, ευελιξία, ταχύτητα, επιφυλακή, ταχύτητα, προσανατολισμό κλπ. Η επιδεξιότητα συσχετίζεται συνήθως με παιχνίδια τύπου Jenga ή με [[el:patterns:videogames|βιντεοπαιχνίδια]]. Οι προκλήσεις επιδεξιότητας μπορούν να γίνουν πιο «φυσικές» στα παιχνίδια και να αφορούν μεγαλύτερο εύρος ικανοτήτων ή συνδυασμό ικανοτήτων. Μπορεί να αφορά επιδεξιότητα στην [[el:patterns:interaction_with_the_digital_world|αλληλεπίδραση με τον ψηφιακό κόσμο]], και να αφορά επιδεξιότητα χρήσης κυρίως στην οθόνη (όπως η επιδεξιότητα στα βιντεοπαιχνίδια) ή η διεπαφή να υλοποιηθεί σε πιο φυσική διάσταση, με τη χρήση [[el:patterns:equipment|επιταχυνσιόμετρου]] (να γίνουν κάποιες χειρονομίες) ή της [[el:patterns:tool|πυξίδας]] και του [[el:patterns:equipment|χάρτη]] (να καταδειχτεί ένα σημείο) κλπ. Μπορεί να αφορά την [[el:patterns:interaction_with_the_physical_world|αλληλεπίδραση με τον φυσικό κόσμο]] να έχει σχέση με [[el:patterns:spatial_structure|χωρική δομή]], να αφορά την αποφυγή επικίνδυνων σημείων, ή με να έχει να κάνει με επιδεξιότητα στη διάσταση του [[el:patterns:temporal_structure|χρόνου]] (π.χ. [[el:patterns:synchronisity|συγχρονικότητα]]). === Σχετίζεται με τις ευρετικές === [[el:heuristics:start#3.5]] {{tag>πρόκληση}}