====== Ανταγωνισμός μεταξύ παιχτών ή ομάδων παιχτών ====== Οι παίχτες ή οι ομάδες πρέπει ή επιλέγουν να ανταγωνιστούν. Ο ανταγωνισμός μπορεί να υλοποιηθεί μεταξύ παιχτών ή μεταξύ [[el:patterns:team_forming|ομάδων παιχτών]]. Μπορεί όμως και να είναι αυθόρμητος: να επιτρέπεται στους παίχτες να αποφασίζουν δυναμικά με βάση κάποια strategy ή να οδηγούνται έμμεσα από κάποιο μοτίβο [[el:patterns:balance_cooperation_and_competition|εξισορρόπησης ανταγωνισμού και συνεργασίας]]. Ο ανταγωνισμός μπορεί να έχει την αρχετυπική μορφή του αγώνα: Δύο ή περισσότεροι ανταγωνιστές, που μπορεί να είναι και [[el:patterns:team_forming|ομάδες]], προσπαθούν να φτάσουν πρώτοι στο ίδιο [[el:patterns:spatial_structure|σημείο]]. Είναι μοτίβο διαδεδομένο στα παραδοσιακά [[el:patterns:street_games|παιχνίδια δρόμου]]. Ο αγώνας μπορεί να συνοδεύεται και από [[el:patterns:player_differentiation|ρόλους]] (π.χ. κλέφτες και αστυνόμοι). Ο ανταγωνισμός συσχετίζεται με την επίτευξη κάποιου [[el:patterns:player_goals|στόχου]], τη [[el:patterns:ending_condition|νίκη]] ή το [[el:patterns:score|σκορ]]. Σχετικά μοτίβα: * [[el:patterns:cooperation|συνεργασία]] μεταξύ κάποιων παιχτών και [[el:patterns:team_forming|σχηματισμός ομάδων]] * [[el:patterns:information_awareness|επίγνωση πληροφορίας]] σχετικά με τις δραστηριότητες των αντιπάλων === Σχετίζεται με τις ευρετικές === [[el:heuristics:start#3.4]] [[el:heuristics:start#3.7]] [[el:heuristics:start#4.4]] [[el:heuristics:start#5.1]] [[el:heuristics:start#5.3]] {{tag>αλληλεπίδραση_μεταξύ_παιχτών}}