====== Ανταγωνισμός για περιορισμένους πόρους ====== Οι παίχτες ανταγωνίζονται για πόρους που εξαντλούνται Δημιουργία πίεσης μέσω του περιορισμού κάποιων πόρων. Το μοτίβο των περιορισμένων πόντων εστιάζει τον [[el:patterns:competition|ανταγωνισμό]] των παιχτών και προκαλεί την ανάδυση [[el:patterns:strategy|στρατηγικών συμπεριφορών]]. Σε ομαδικά παιχνίδια μπορεί να οδηγήσει σε μοτίβα [[el:patterns:obstruction|φυσικής παρεμπόδισης]], αν οι πόροι είναι διασπαρμένοι στο [[el:patterns:spatial_structure|φυσικό χώρο]] Οι πόροι μπορεί να είναι πόντοι σε ένα σύστημα [[el:patterns:score|σκορ]] ή κάποιας μορφής [[el:patterns:digital_object|ψηφιακά αντικείμενα]]. Μπορεί να συνδυαστεί με μοτίβα [[el:patterns:economic_transactions|οικονομικής φύσης]], όπως ανταλλαγές ή εμπόριο. Οι περιορισμένοι πόροι μπορούν να συνδυαστούν με μοτίβα όπως η [[el:patterns:stealing|κλοπή]], το [[el:patterns:sabotage|σαμποτάζ]] === Σχετίζεται με τις ευρετικές === [[el:heuristics:start#2.9]] [[el:heuristics:start#3.7]] [[el:heuristics:start#5.3]] {{tag>αλληλεπίδραση_μεταξύ_παιχτών}}