====== Συνθήκη τέλους ====== Ο καθορισμός μιας ρητής συνθήκης λήξης του παιχνιδιού. Η τελική κατάσταση του παιχνιδιού μπορεί να είναι * νίκη ή ήττα ή και ισοπαλία σε παιχνίδια [[el:patterns:competition|ανταγωνισμού]] * ανοιχτή για παιχνίδια χωρίς τέλος, πχ το geocaching Αν οι παίχτες [[el:patterns:player_differentiation|διαφοροποιούνται σε ρόλους]], τότε οι συνθήκες τέλους μπορούν να είναι διαφορετικές για κάθε ρόλο. Η συνθήκη τέλους μπορεί να αφορά * το σύστημα περιορισμένων πόρων, πχ η [[el:patterns:competition_for_limited_resources|εξάντληση των διαθέσιμων πόρων]] * επίτευξη κάποιου [[el:patterns:score|σκορ]] * εξάντληση του διαθέσιμου χρόνου ([[el:patterns:temporal_structure|χρονική δομή]] και [[el:patterns:climax|κλιμάκωση]]) * τον [[el:patterns:competition|αποκλεισμό των αντιπάλων]] από το παιχνίδι * τον [[el:patterns:locate_object|εντοπισμό]] κάποιου [[el:patterns:digital_object|αντικειμένου]] με [[el:patterns:narrative|ιδιαίτερη αξία]] Αν η συνθήκη τέλους είναι γνωστή στους παίχτες τότε αυτή μπορεί να συμπίπτει με τον τελικό τους [[el:patterns:player_goals|στόχο]]. Η επίγνωση της συνθήκης τέλους οδηγεί συνειδητά στη διατύπωση [[el:patterns:strategy|στρατηγικών]]. === Σχετίζεται με τις ευρετικές === [[el:heuristics:start#2.8]] [[el:heuristics:start#2.9]] [[el:heuristics:start#3.7]] {{tag>παιχνίδι}}