====== Ζεστό-κρύο ====== Δίνει πληροφορία αν κάποιος πλησιάζει ή απομακρύνεται από κάποιο στόχο ή παίχτη ή περιοχή. Το hot-cold είναι μοτίβο [[el:patterns:spatial_structure|χωρικής δόμησης]] και [[el:patterns:information_awareness|επίγνωσης πληροφορίας]]. Αν πέρα από τη βασική πληροφορία [[el:patterns:proximity|εγγύτητας]] δίνει και επιπλέον πληροφορίες μπορεί να λειτουργεί ως [[el:patterns:equipment|ραντάρ]] ή [[el:patterns:equipment|σονάρ]] (πιο δυνατός ήχος όταν ο παίχτης πλησιάζει, ή πιο ευκρινές στίγμα στην οθόνη). Στη βασική του μορφή ο παίχτης παίρνει πληροφορία της μορφής «πλησιάζεις-απομακρύνεσαι» από έναν στόχο. Το hot-cold μπορεί να σχεδιαστεί ώστε να δίνει επιπλέον πληροφορίες όπως το ακριβές στίγμα για το στόχο ή πληροφορίες που αφορούν την ταυτότητα του στόχου. === Σχετίζεται με τις ευρετικές === [[el:heuristics:start#3.5]] {{tag>πρόκληση}}