====== Κίνητρα ====== Τα κίνητρα αφορούν * τους λόγους για τους οποίους οι παίχτες αποφασίζουν να συμμετέχουν στο παιχνίδι * το πως οι παίχτες διατηρούν ενδιαφέρον για να συνεχίσουν να παίζουν το παιχνίδι και να επιτύχουν τους [[el:patterns:player_goals|στόχους]] τους * τους λόγους για τους οποίους οι παίχτες επιθυμούν να παίξουν ξανά το παιχνίδι Τα κίνητρα δεν είναι κοινά και μπορούν να σχετίζονται με τα [[el:patterns:target_group|χαρακτηριστικά των παιχτών]]. Παράγοντες που μπορούν να αποτελούν κίνητρα είναι: * Τα κίνητρα μπορούν να συσχετίζονται με την απορρόφηση των παιχτών σε μια [[el:patterns:narrative|ιστορία]] * με τη δυνατότητα να [[el:patterns:narrative_flow|επιλέγουν]] μέσα από διαφορετικές εναλλακτικές * άλλη κατηγορία κινήτρων συσχετίζεται με την {{tagpage>αλληλεπίδραση_μεταξύ_παιχτών&dynamic}} και την επιθυμία των ανθρώπων να συναναστρέφτονται με άλλους * την [[el:patterns:interaction_with_the_physical_world|περιήγηση μέσα σε έναν χώρο]] και την κατασκευή νοήματος. Τα κίνητρα των παιχτών μπορούν να ενισχυθούν με κάποιο [[el:patterns:reward|σύστημα ανταμοιβών]] όπως * αναγνώριση μέσω πινάκων [[el:patterns:score|highscore]] ή ενός hall of fame * η αποκάλυψη κάποιας πληροφορίας ή η επίδειξη κάποιου αντικειμένου με γραφικά, π.χ. η εμφάνιση μιας φωτογραφίας ενός χαμένου αντικειμένο * αναγνώριση σε κοινωνικό επίπεδο, π.χ. συμμετοχή σε κάποια άλλη εκδήλωση === Σχετίζεται με τις ευρετικές === [[el:heuristics:start#3.8]] {{tag>κίνητρα ανταμοιβές παίχτες}}