====== Ψηφιακός χαρακτήρας (non-player character - NPC) ====== Ο σχεδίαση προβλέπει την ύπαρξη ψηφιακών χαρακτήρων με τους οποίους οι παίχτες αλληλεπιδρούν και συνδιαλέγονται Οι ψηφιακοί χαρακτήρες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή [[el:patterns:help_and_support|βοήθειας]] και για την υποστήριξη της [[el:patterns:narrative|αφήγησης]]. Οι χαρακτήρες αυτοί μπορούν να είναι αυτόματοι και να ενεργοποιούνται όταν συμβεί κάποιο γεγονός (πχ [[el:patterns:proximity|προσέγγιση ενός στόχου]], επίτευξη ενός στόχου κλπ). Μπορούν να ελέγχονται απομακρυσμένα και από κάποιον [[el:patterns:moderator|συντονιστή]]. Το επίπεδο υποστήριξης της [[el:patterns:narrative|αφήγησης]] μπορεί να είναι ιεραρχικά δομημένο, μέσω πολύπλοκων συζητήσεων με τους παίχτες. Οι ψηφιακοί χαρακτήρες μπορούν να έχουν και το ρόλο του [[el:patterns:moderator|συντονιστή]]. Όταν η [[el:patterns:interaction_with_the_digital_world|αλληλεπίδραση με τον ψηφιακό κόσμο]] γίνεται κυρίως μέσω των ψηφιακών χαρακτήρων, η δραστηριότητα τείνει να πάρει τη μορφή ψηφιακού [[el:patterns:narrative|αφηγήματος]] παρά παιχνιδιού. Οι χαρακτήρες αυτοί μπορούν όμως να έχουν και το ρόλο εμποδίων που θα πρέπει να ξεπεραστούν σε συγκεκριμένες φάσεις της [[el:patterns:temporal_structure|εξέλιξης]] του παιχνιδιού (αντίστοιχα με τα boss των [[el:patterns:videogames|βιντεοπαιχνιδιών]]) === Σχετίζεται με τις ευρετικές === [[el:heuristics:start#3.1]] {{tag>αφήγηση}}