====== Χωρική δομή ====== Ο φυσικός χώρος, ο τόπος του παιχνιδιού δομείται σε **τμήματα**, **περιοχές** ή **σημεία** που * έχουν διάφορες ιδιότητες όπως (π.χ. **αρχή**, **τέλος**, **σημείο συνάντησης**...), * συγκεκριμένες πράξεις από τους παίχτες έχουν νόημα μόνο σε αυτά τα σημεία * έχουν ειδικό [[el:patterns:narrative|νόημα]] τα πλαίσια μιας αφήγησης, π.χ. "η βίλα των μυστηρίων είναι φυλακή", ή χώρος όπου συχνάζει ένας [[el:patterns:non_playing_characters|ψηφιακός χαρακτήρας]] κλπ). Οι παίκτες που επισκέπτονται τα σημεία (που περιέχουν τμήματα ιστοριών) συμπληρώνουν σταδιακά μια [[el:patterns:narrative|συνολική αφήγηση]]. * έχουν ειδική αξία ([[el:patterns:score|σκορ]]) στο παιχνίδι, π.χ. σε μοτίβα όπως της [[el:patterns:conquer-defend|κατάκτησης-υπεράσπισης]] περιοχών, ή όταν δύο ομάδες έχουν στόχο να φτάσουν πρώτες σε κάποιο σημειο. Η χωρική δομή μπορεί να αποτυπώνεται με εργαλεία όπως ένας[[el:patterns:tool| χάρτης]]. Η επέκταση του παιχνιδιού στο χώρο έχει δύο συνέπειες σε σύγκριση με τα [[el:patterns:videogames|βιντεοπαιχνίδια]]: * μοτίβα από τα βιντεοπαιχνίδια, όπως [[el:patterns:conquer-defend|κατάκτηση-υπεράσπιση περιοχής]], [[el:patterns:fog_of_war|ομίχλη του πολέμου]] μπορούν να υλοποιηθούν στον [[el:patterns:interaction_with_the_physical_world|πραγματικό χώρο]]. * ο [[el:patterns:common_space|κοινός χώρος]] δεν είανι σταθερός. Παίχτες έρχονται κοντά και απομακρύνονται (βγαίνουν από τον κοινό χώρο === Σχετίζεται με τις ευρετικές === [[el:heuristics:start#4.1]] {{tag>χώρος}}