====== Χρονική δομή ====== Το παιχνίδι δομείται στον άξονα του χρόνου. Αυτό μπορεί σημαίνει πως το παιχνίδι μπορεί να έχει τμήματα που διαρκούν ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα: * φάσεις που επαναλαμβάνονται - **"loop"** * φάσεις που συνδέονται [[el:patterns:narrative_flow|αλυσιδωτά]], αλλά που δεν επαναλαμβάνονται - **"level"** * φάσεις που έχουν [[el:patterns:against_time|χρονικό όριο]] - **"time limit"** Η περιορισμός του χρόνου μπορεί να προκύψει από τη διάρκεια των επιμέρους φάσεων. Η χρονική διάρκεια επηρεάζεται από τις αποστάσεις που πρέπει να διανύσουν οι παίχτες στο [[el:patterns:interaction_with_the_physical_world|φυσικο χώρο]]. Τα [[el:patterns:target_group|χαρακτηριστικά των παιχτών]]: αρχάριοι ή μικροί σε ηλικία παίχτες μπορεί να χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να εκτελέσουν δράσεις στο παιχνίδι. === Σχετίζεται με τις ευρετικές === [[el:heuristics:start#4.1]] [[el:heuristics:start#4.5]] {{tag>παιχνίδι}}