======Φόνος στην Πομπηία====== =====Ο στόχος===== =====Οι κανόνες===== Παίχτες: 1) Game Master (καθορίζει το story του παιχνιδιού και την πλοκή). 2) Βασικός ρόλος -> Πρωταγωνιστής της ιστορίας. Είναι αυτός που πρέπει να φτάσει στο στόχο. Το παιχνίδι μπορεί να παικτεί από 1 μέχρι 2 παίκτες. Σε περίπτωση που είναι 2 οι παίκτες ο 1 είναι ο Game Master και ο άλλο ο βασικός ρόλος. 11 non play χαρακτήρες για single player παιχνίδι. 10 non play χαρακτήρες για παιχνίδι με 2 παίκτες. Ο Game Master θα καθορίσει εξ startς τον κάθε χαρακτήρα του παιχνιδιού =====Τα τεχνολογικά μέσα ή τα εργαλεία===== Smartphone. Επιταχυνσιόμετρο για mini game. Πυξίδα. GPS. Κάμερα =====Μηχανισμοί===== O ρόλος του master καθορίζει αν το παιχνίδι θα είναι συνεργατικό ή ανταγωνιστικό. Δηλαδή ο master αποφασίζει αν θα βοηθήσει ή όχι τόσο πολύ τον gamer. =====Συμπεριφορά και αισθητικό αποτέλεσμα===== αγωνία, ένταση, φόβο, έκπληξη, μυστήριο ---- {{tag>designs:Workshop_V tag>designs:Human-Computer_Interaction_class tag>designs:11-05-2012}}