====== Επιδεξιότητα ====== Προκλήσεις που αφορούν dexterity. Ο παίχτης πρέπει να έχει ικανότητες σχετικές με dexterity, ευελιξία, ταχύτητα, επιφυλακή, ταχύτητα, προσανατολισμό κλπ. Η dexterity συσχετίζεται συνήθως με παιχνίδια τύπου Jenga ή με [[en:patterns:videogames|videogames]]. Οι προκλήσεις dexterityς μπορούν να γίνουν πιο «φυσικές» στα παιχνίδια και να αφορούν μεγαλύτερο εύρος ικανοτήτων ή συνδυασμό ικανοτήτων. Μπορεί να αφορά dexterity στην [[en:patterns:interaction_with_the_digital_world|αλληλεπίδραση με τον ψηφιακό κόσμο]], και να αφορά dexterity χρήσης κυρίως στην οθόνη (όπως η dexterity στα videogames) ή η διεπαφή να υλοποιηθεί σε πιο φυσική διάσταση, με τη χρήση [[en:patterns:equipment|επιταχυνσιόμετρου]] (να γίνουν κάποιες χειρονομίες) ή της [[en:patterns:tool|πυξίδας]] και του [[en:patterns:equipment|χάρτη]] (να καταδειχτεί ένα σημείο) κλπ. Μπορεί να αφορά την [[en:patterns:interaction_with_the_physical_world|αλληλεπίδραση με τον φυσικό κόσμο]] να έχει σχέση με [[en:patterns:spatial_structure|χωρική δομή]], να αφορά την αποφυγή επικίνδυνων σημείων, ή με να έχει να κάνει με dexterity στη διάσταση του [[en:patterns:temporal_structure|χρόνου]] (π.χ. [[en:patterns:synchronisity|synchronisity]]). === Related heuristics === [[en:heuristics:heuristics#3.5]] {{tag>challenge}} ---- === Backlinks === {{backlinks>.}}