====== Ψηφιακός χαρακτήρας (non-player character - NPC) ====== Ο σχεδίαση προβλέπει την ύπαρξη ψηφιακών χαρακτήρων με τους οποίους οι παίχτες αλληλεπιδρούν και συνδιαλέγονται Οι ψηφιακοί χαρακτήρες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή [[en:patterns:βοήθεια|βοήθειας]] και για την υποστήριξη της [[en:patterns:narrative|narrativeς]]. Οι χαρακτήρες αυτοί μπορούν να είναι αυτόματοι και να ενεργοποιούνται όταν συμβεί κάποιο γεγονός (πχ [[en:patterns:proximity|προσέγγιση ενός στόχου]], επίτευξη ενός στόχου κλπ). Μπορούν να ελέγχονται απομακρυσμένα και από κάποιον [[en:patterns:moderator|συντονιστή]]. Το επίπεδο υποστήριξης της [[en:patterns:narrative|narrativeς]] μπορεί να είναι ιεραρχικά δομημένο, μέσω πολύπλοκων συζητήσεων με τους παίχτες. Οι ψηφιακοί χαρακτήρες μπορούν να έχουν και το ρόλο του [[en:patterns:moderator|συντονιστή]]. Όταν η [[en:patterns:interaction_with_the_digital_world|αλληλεπίδραση με τον ψηφιακό κόσμο]] γίνεται κυρίως μέσω των ψηφιακών χαρακτήρων, η δραστηριότητα τείνει να πάρει τη μορφή ψηφιακού [[en:patterns:narrative|αφηγήματος]] παρά παιχνιδιού. Οι χαρακτήρες αυτοί μπορούν όμως να έχουν και το ρόλο εμποδίων που θα πρέπει να ξεπεραστούν σε συγκεκριμένες φάσεις της [[en:patterns:temporal_structure|εξέλιξης]] του παιχνιδιού (αντίστοιχα με τα boss των [[en:patterns:videogames|βιντεοπαιχνιδιών]]) === Related heuristics === [[en:heuristics:heuristics#3.1]] {{tag>narrative}}