====== Κλοπή ====== Οι παίχτες κλέβουν [[en:patterns:digital_object|αντικείμενα]] από άλλους Η stealing σε ένα [[en:patterns:competition|ανταγωνιστικό]] παιχνίδι επιτρέπει σε έναν παίχτη να αποσπάσει από έναν άλλο παίχτη ένα [[en:patterns:digital_object|digital_object]], χωρίς ο δεύτερος να το επιτρέπει και χωρίς να αντιλαβάνεται την πράξη όταν συμβαίνει. Μπορεί να είναι κεντρικό μοτίβο του παιχνιδιού και να βασίζεται σε μοτίβα [[en:patterns:spatial_structure|χωρικής δομής]] όπως αυτό της [[en:patterns:conquer-defend|κατάκτησης/υπεράσπισης μιας περιοχής]] (capture the flag) ή της [[en:patterns:co-locality|co-localityς]] (να πρέπει να βρίσκεσαι κοντά στον παίχτη από τον οποίο κλέβεις) και να συνδυάζεται με μοτίβα [[en:patterns:dexterity|dexterityς]] και [[en:patterns:competition_for_limited_resources|ανταγωνισμού για περιορισμένους πόρους]]. Μπορεί να είναι δευτερεύον μοτίβο και να [[en:patterns:εξισορρόπηση πρόκλησης και δυνατών πράξεων|εξισορροπεί την πρόκληση]] του παιχνιδιού. Για παράδειγμα, κάποιος που έχει αποκτήσει πολλά digital_objects (ή, π.χ. σημαίες στο χώρο), να μην μπορεί να τα φυλάξει αποτελεσματικά, και να είναι ευάλωτος στην stealing, οδηγώντας έτσι το παιχνίδι σε μια κατάσταση ισορροπίας. ---- === Related heuristics === [[en:heuristics:heuristics#3.4]] [[en:heuristics:heuristics#3.5]] {{tag>challenge}} {{tag>review}} ---- === Backlinks === {{backlinks>.}}