Πίνακας Περιεχομένων

Hunting in Pompeii

Ο στόχος

Υπάρχουν 2 είδη παικτών: οι explorers, που πρέπει να βρουν το στόχο και οι hunters, που πρέπει να βγάλουν τους explorers από το παιχνίδι πιάνοντάς τους

Οι κανόνες

Το παιχνίδι παίζεται με τουλάχιστον 4 άτομα, κάθε ένα από τα οποία ανήκει σε μια class (και το smartphone του συμπεριφέρεται ανάλογα):

Στον κόσμο υπάρχουν barcodes και αν τα φωτογραφίσει ένας explorer διαβάζει ένα hint στο κινητό του που δίνει μια κρυπτική περιγραφή της τοποθεσίας-στόχου.

Όταν 2 ή περισσότεροι explorers συναντηθούν, οι hunters παίρνουν ειδοποίηση για τη θέση αυτών των explorers.

Όσο 2 explorers είναι μαζί, αφήνουν ίχνος για τους hunters.

Κάθε παραπάνω explorer προσθέτει 30 δευτερόλεπτα στη διάρκεια των ιχνών αφού χωριστούν.

Όταν συναντώνται explorers, παίρνουν hints αναλόγως της class τους. Οι συνδυασμοί είναι οι εξής:

  1. tracker & oracle: ξέρουν την κατεύθυνση και την απόσταση κάθε Hunter.
  2. tracker & seeker: ξέρουν προς τα που είναι ο θησαυρός.
  3. oracle & seeker: πόσο κοντά είναι ο θησαυρός.
  4. Αν συναντηθούν και οι τρεις explorer classes, κάθε hunter έχει ίχνος για αυτούς ως το τέλος του παιχνιδιού.

Κάθε explorer μπορεί να ειδοποιήσει τους άλλους explorers για τη θέση του.

Το παιχνίδι είναι ατομικό.

Ένας explorer κερδίζει όταν βρει το θησαυρό.

Ο θησαυρός μοιάζει με τα barcodes που δίνουν hints (άρα δεν είναι αναγνωρίσιμα από hunters).

Ένας hunter κερδίζει αν όλοι οι explorers βγουν από το παιχνίδι και ατός έχει πιάσει explorers που, αθροιστικά, το bounty τους ήταν μεγαλύτερο (απο ό,τι κατάφεραν οι άλλοι κυνηγοί).

Το bounty στο κεφάλι κάθε explorer αυξάνεται όταν βρίσκει hints ή όταν ενώνεται με άλλους explorers.

Τα τεχνολογικά μέσα ή τα εργαλεία

GPS (ίχνος, ping). AR (footprints). Κάμερα (Barcodes). Near Field Communication (pairings)

Μηχανισμοί

Ο competition μεταξύ hunter-explorer είναι προφανής.

Ο competition μεταξύ hunter-hunter είναι στο κυνήγι των explorers με το μεγαλύτερο bounty (το οποίο είναι ορατό στους hunters).

Ο competition μεταξύ explorers λειτουργεί ως εξής: Παρόλο που κάθε explorer έχει στόχο να βρει εκείνος το θησαυρό, η τυχόν cooperation με τον άλλον/άλλους explorers ναι μεν τον διευκολύνει κατά πολύ, αλλά προσφέρει την ίδια πληροφορία και στον άλλο explorer, ενώ ταυτόχρονα τους εκθέτει στους hunters. Αν οι τρεις classes συναντηθούν, ναι μεν ξέρουν που βρίσκεται ο θησαυρός, αλλά είναι μονίμως εκτεθειμένοι, οπότε πρέπει να αποφασίσουν να χωριστούν (αναλαμβάνοντας να μπλοφάρουν 2 από τους 3, ώστε να μην προδώσουν τη θέση του θησαυρού στους hunters).

Συμπεριφορά και αισθητικό αποτέλεσμα

Διασκέδαση, αγωνία πονηριά