Ήμουν και 'γω στην Πομπηία: Φωτιά και λάβα (Επεισόδιο 1)
Ο στόχος
Ανατίναξε την Πομπηία (πρέπει να ανακαλυφθεί όλος ο χάρτης!)
Αυτός ανακαλύπτεται σταδιακά καθώς περπατάει ο χρήστης από στόχο σε στόχο (στυλ παζλ)
Ο Οβελιξ έχει φυλακιστεί στη βίλα των μυστηρίων και ο αστερίξ θέλει να τον σώσει. Αφού τον σώσει πρέπει να βάλει βόμβα για να μην τους ακολουθήσουν.
Ανάλογα με τους πόντους που έχει συμπληρώσει ο παίκτης (εξαρτάται από τους πόσους μπόνους γρίφους έχει λύσει) ο παίκτης έχει τη δυνατότητα να παίξει το επεισόδιο 2 (Κολοσαίο/Ρώμη: δρόμος επιστροφής)!!. Αν δεν συμπληρώσει τους κατάλληλους πόντους παίρνει ένα μικρό αναμνηστικό.
Οι κανόνες
Έχουμε 2 ομάδες:
Η πρώτη είναι πράκτορες των γαλατών και σκοπός είναι να φτάσει στη βίλα των μυστηρίων. Αν φτάσει πρώτος ο πράκτορας (ο οποίος θέλει να ενεργοποιήσει μια βόμβα), για ένα λεπτό δεν προλαβαίνει και εκρήγνυται το ηφαίστειο.
Η δεύτερη ομάδα είναι λεγεωνάριοι οι οποίοι κυνηγούν τους πράκτορες. Αν τους προλάβουν πριν την έκρηξη, τους συλλαμβάνουν αλλά πριν βγουν από την πόλη γίνεται η έκρηξη του ηφαιστείου.
Η πρώτη ομάδα ξεκινάει 10 λεπτά νωρίτερα
Οι δύο ομάδες ξεκινούν από διαφορετικά σημεία.
Τα τεχνολογικά μέσα ή τα εργαλεία
Μηχανισμοί
Αν ο παίχτης απομακρύνεται από το στόχο του γίνεται ηλιοφάνεια, όσο πλησιάζει στο στόχο και επομένως στην ανατίναξη της Πομπηίας συννεφιάζει, σκοτεινιάζει και αρχίζει να βρέχει.
Ανάλογα με τα στοιχεία (γνώσεις) που έχει ο παίκτης μπορεί να καταλάβει αν οι “συνομιλιτές” του τού λένε ψέμματα ή όχι (εκπαιδευτικός σκοπός εδώ είναι η επιβεβαίωση το αποκτηθέντων γνώσεων).
(Από το πρώτο φύλλο:)
Αυξανόμενη δόνηση όσο πλησιάζει στη βίλα των μυστηρίων (πλησιάζει η έκρηξη)
Χρήση Augmented reality για συνομιλία με άτομα της εποχής (π.χ. για να πάει στο άγαλμα φαύνος: βρες το άγαλμα που χορεύει και ίσως μάθει κάτι για την τέχνη
Συμπεριφορά και αισθητικό αποτέλεσμα
Αγωνία και ένταση,
Χρήση μπαρών όπου δείχνουν πόσο κοντά είναι οι λεγεωνάριοι στους πράκτορες που το βλέπουν και οι δύό ομάδες