Προκλήσεις που αφορούν dexterity. Ο παίχτης πρέπει να έχει ικανότητες σχετικές με dexterity, ευελιξία, ταχύτητα, επιφυλακή, ταχύτητα, προσανατολισμό κλπ.
Η dexterity συσχετίζεται συνήθως με παιχνίδια τύπου Jenga ή με videogames.
Οι προκλήσεις dexterityς μπορούν να γίνουν πιο «φυσικές» στα παιχνίδια και να αφορούν μεγαλύτερο εύρος ικανοτήτων ή συνδυασμό ικανοτήτων.
Μπορεί να αφορά dexterity στην αλληλεπίδραση με τον ψηφιακό κόσμο, και να αφορά dexterity χρήσης κυρίως στην οθόνη (όπως η dexterity στα videogames) ή η διεπαφή να υλοποιηθεί σε πιο φυσική διάσταση, με τη χρήση επιταχυνσιόμετρου (να γίνουν κάποιες χειρονομίες) ή της πυξίδας και του χάρτη (να καταδειχτεί ένα σημείο) κλπ.
Μπορεί να αφορά την αλληλεπίδραση με τον φυσικό κόσμο να έχει σχέση με χωρική δομή, να αφορά την αποφυγή επικίνδυνων σημείων, ή με να έχει να κάνει με dexterity στη διάσταση του χρόνου (π.χ. synchronisity).