This is an old revision of the document!


Σκορ

Η χρήση πόντων ως κινήτρου, ως στόχου ή ως πεδίο ανταγωνισμού.

Η ενσωμάτωση ενός συστήματος πόντων μπορεί να υποστηρίξει την narrative. Για παράδειγμα, πολύπλοκα συστήματα score, όπως οι πόντοι εμπειρίας, καταγράφουν την πρόοδο του παίχτη αποτελώντας την narrative της εξέλιξης του παίχτη στο παιχνίδι.

Οι πόντοι μπορούν να υποστηρίξουν οικονομικές συναλλαγές, έχοντας τους πόντους ως μονάδα συναλλαγής. Κατ' επέκταση μπορούν να αποτελέσουν την βάση για πιο εξειδικευμένα μοτίβα όπως η stealing (πόντων) ή το sabotage.

Η χρήση ενός συστήματος score μπορεί να ορίσει τη συνθήκη τέλους του παιχνιδιού (ο πρωτος που θα φτάσει 5 νίκες) ή να οδηγήσει σε μηχανισμούς ανταμοιβών όπως πίνακες highscore, ή hall of fame.

Το score είναι πόρος για τον οποίο οι παίχτες μπορούν ανταγωνίζονται. Με το score μπορεί να ικανοποιηθεί κάποια συνθήκη τέλους ή να δοθεί ρυθμός στο παιχνίδι. Μπορεί να ρυθμιστεί και με αρνητική βαθμολόγηση.