Κλοπή
Οι παίχτες κλέβουν αντικείμενα από άλλους
Η stealing σε ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι επιτρέπει σε έναν παίχτη να αποσπάσει από έναν άλλο παίχτη ένα digital_object, χωρίς ο δεύτερος να το επιτρέπει και χωρίς να αντιλαβάνεται την πράξη όταν συμβαίνει.
Μπορεί να είναι κεντρικό μοτίβο του παιχνιδιού και να βασίζεται σε μοτίβα χωρικής δομής όπως αυτό της κατάκτησης/υπεράσπισης μιας περιοχής (capture the flag) ή της co-localityς (να πρέπει να βρίσκεσαι κοντά στον παίχτη από τον οποίο κλέβεις) και να συνδυάζεται με μοτίβα dexterityς και ανταγωνισμού για περιορισμένους πόρους.
Μπορεί να είναι δευτερεύον μοτίβο και να εξισορροπεί την πρόκληση του παιχνιδιού. Για παράδειγμα, κάποιος που έχει αποκτήσει πολλά digital_objects (ή, π.χ. σημαίες στο χώρο), να μην μπορεί να τα φυλάξει αποτελεσματικά, και να είναι ευάλωτος στην stealing, οδηγώντας έτσι το παιχνίδι σε μια κατάσταση ισορροπίας.