Ο φυσικός χώρος, ο τόπος του παιχνιδιού δομείται σε τμήματα, περιοχές ή σημεία που
έχουν διάφορες ιδιότητες όπως (π.χ. αρχή, τέλος, σημείο συνάντησης…),
συγκεκριμένες πράξεις από τους παίχτες έχουν νόημα μόνο σε αυτά τα σημεία
έχουν ειδικό
νόημα τα πλαίσια μιας αφήγησης, π.χ. “η βίλα των μυστηρίων είναι φυλακή”, ή χώρος όπου συχνάζει ένας
ψηφιακός χαρακτήρας κλπ). Οι παίκτες που επισκέπτονται τα σημεία (που περιέχουν τμήματα ιστοριών) συμπληρώνουν σταδιακά μια
συνολική αφήγηση.
έχουν ειδική αξία (
σκορ) στο παιχνίδι, π.χ. σε μοτίβα όπως της
κατάκτησης-υπεράσπισης περιοχών, ή όταν δύο ομάδες έχουν στόχο να φτάσουν πρώτες σε κάποιο σημειο.
Η χωρική δομή μπορεί να αποτυπώνεται με εργαλεία όπως ένας χάρτης.
Η επέκταση του παιχνιδιού στο χώρο έχει δύο συνέπειες σε σύγκριση με τα βιντεοπαιχνίδια:
-
ο
κοινός χώρος δεν είανι σταθερός. Παίχτες έρχονται κοντά και απομακρύνονται (βγαίνουν από τον κοινό χώρο