Αφηγηματικό υπόβαθρο

Αφηγηματικά στοιχεία τα οποία δίνουν νόημα στο παιχνίδι, όπως μια ιστορία, διάλογοι, οι ψηφιακοί χαρακτήρες.

Η αφήγηση είναι μηχανισμός που δίνει νόημα στο παιχνίδι με διάφορους τρόπους:

  • νοηματοδοτεί την πορεία του παιχνδιού ώστε να είναι κατανοητό στους παίχτες ποιές είναι οι απαιτούμενες ενέργειες τόσο στο επίπεδο της συσκευής όσο και στο επίπεδο του φυσικού κόσμου, και οι αναμενόμενες αποκρίσεις του παιχνιδιού.
  • παρέχει ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο δημιουργούνται εύλογοι στόχοι στους παίχτες
  • εξηγεί τη χρήση των εργαλείων και του εξοπλισμού που έχουν στη διάθεσή τους οι παίχτες και τις δυνανότητες που αυτά δίνουν στουν παίχτες για αλληλεπίδραση με το παιχνίδι
  • δίνει ρυθμό και πορεία στο παιχνίδι
  • αναθέτει ρόλους και ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο ερμηνεύονται οι δυνατότητες και περιορισμοί που οι ρόλοι συνεπάγονται για τους παίχτες

Η αφήγηση ενισχύει την εμβύθιση.του παίχτη, και προσφέρει συνοχή στο παίξιμο. Είναι όμως δύσκολο να συνδυαστεί με δραστηριότητες με έντονα παιγνιώδη χαρακτήρα. Ωστόσο, ακόμη και σε αυτές, όπως π.χ. το κυνηγητό ή το σκάκι, το αφηγηματικό στοιχείο είναι εμφανές. Στο σκάκι η σύγκρουση μεταξύ δύο μεσαιωνικών στρατών και στο κυνηγητό οι ρόλοι των παιχτών σηματοδοτούνται μέσα από τα ονόματα που χρησιμοποιούν τα δύο παιχνίδια. Η αφήγηση μπορεί να δώσει νόημα στους κανόνες.

Σχετίζεται με τις ευρετικές