This is an old revision of the document!
Proximity
Το hot-cold είναι μοτίβο χωρικής δόμησης και επίγνωσης πληροφορίας. Αν πέρα από τη βασική πληροφορία proximityς δίνει και επιπλέον πληροφορίες μπορεί να λειτουργεί ως ραντάρ ή σονάρ (πιο δυνατός ήχος όταν ο παίχτης πλησιάζει, ή πιο ευκρινές στίγμα στην οθόνη).
Στη βασική του μορφή ο παίχτης παίρνει πληροφορία της μορφής «πλησιάζεις-απομακρύνεσαι» από έναν στόχο. Το hot-cold μπορεί να σχεδιαστεί ώστε να δίνει επιπλέον πληροφορίες όπως το ακριβές στίγμα για το στόχο ή πληροφορίες που αφορούν την ταυτότητα του στόχου.
Το να ενεργοποιούνται δυνατότητες ανάλογα με το πόσο κοντά βρίσκονται σε σχέση με ένα στόχο:
- είτε για έναν παίχτη με την προσέγγιση σε ένα σημείο
- αποκάλυψη πληροφοριών,
- ανάθεση μια αποστολής,
- ένας puzzle)
- …
- είτε για πολλούς παίχτες,
- …