Χωρική δομή

Ο φυσικός χώρος, ο τόπος του παιχνιδιού δομείται σε τμήματα, περιοχές ή σημεία που

  • έχουν διάφορες ιδιότητες όπως (π.χ. αρχή, τέλος, σημείο συνάντησης…),
  • συγκεκριμένες πράξεις από τους παίχτες έχουν νόημα μόνο σε αυτά τα σημεία
  • έχουν ειδικό νόημα τα πλαίσια μιας αφήγησης, π.χ. “η βίλα των μυστηρίων είναι φυλακή”, ή χώρος όπου συχνάζει ένας ψηφιακός χαρακτήρας κλπ). Οι παίκτες που επισκέπτονται τα σημεία (που περιέχουν τμήματα ιστοριών) συμπληρώνουν σταδιακά μια συνολική αφήγηση.
  • έχουν ειδική αξία (σκορ) στο παιχνίδι, π.χ. σε μοτίβα όπως της κατάκτησης-υπεράσπισης περιοχών, ή όταν δύο ομάδες έχουν στόχο να φτάσουν πρώτες σε κάποιο σημειο.

Η χωρική δομή μπορεί να αποτυπώνεται με εργαλεία όπως ένας χάρτης.

Η επέκταση του παιχνιδιού στο χώρο έχει δύο συνέπειες σε σύγκριση με τα βιντεοπαιχνίδια:

Σχετίζεται με τις ευρετικές