Κλοπή

Οι παίχτες κλέβουν αντικείμενα από άλλους

Η κλοπή σε ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι επιτρέπει σε έναν παίχτη να αποσπάσει από έναν άλλο παίχτη ένα ψηφιακό αντικείμενο, χωρίς ο δεύτερος να το επιτρέπει και χωρίς να αντιλαβάνεται την πράξη όταν συμβαίνει.

Μπορεί να είναι κεντρικό μοτίβο του παιχνιδιού και να βασίζεται σε μοτίβα χωρικής δομής όπως αυτό της κατάκτησης/υπεράσπισης μιας περιοχής (capture the flag) ή της συν-τοπικότητας (να πρέπει να βρίσκεσαι κοντά στον παίχτη από τον οποίο κλέβεις) και να συνδυάζεται με μοτίβα επιδεξιότητας και ανταγωνισμού για περιορισμένους πόρους.

Μπορεί να είναι δευτερεύον μοτίβο και να εξισορροπεί την πρόκληση του παιχνιδιού. Για παράδειγμα, κάποιος που έχει αποκτήσει πολλά ψηφιακά αντικείμενα (ή, π.χ. σημαίες στο χώρο), να μην μπορεί να τα φυλάξει αποτελεσματικά, και να είναι ευάλωτος στην κλοπή, οδηγώντας έτσι το παιχνίδι σε μια κατάσταση ισορροπίας.

Σχετίζεται με τις ευρετικές