To Benaki MuseumScrabble πρόκειται για ένα χώρο-ευαίσθητο παιχνίδι που παίζεται στο χώρο του Μουσείου Μπενάκη. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να εμπλέξει επισκέπτες (μαθητές γυμνασίου ή μεγαλύτεροι) σε μια διαδικασία ανακάλυψης σχέσεων μεταξύ των εκθεμάτων του μουσείου και αντικειμένων που δεν εκτίθενται. Το παιχνίδι παίζεται ανταγωνιστικά μεταξύ παικτών ή ομάδων παικτών. Κάθε παίκτης ή ομάδα έχει από μια συσκευή Android ή iPhone με την οποία μπορεί να διαβάσει ετικέτες QR και να παρακολουθήσει την εξέλιξη του παιχνιδιού.
Το παιχνίδι αναπτύσσεται από την ερευνητική ομάδα αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή του Παν. Πατρών. Η ομάδα ανάπτυξης αποτελείται από τους Γιώργο Σαχπατζίδη και Μαρία Καρπαθιωτάκη, με την υποστήριξη του Χρήστου Σιντόρη και της Νικολέτας Γιαννούτσου, καθώς και του Μουσείου Μπενάκη και της εταιρείας SiEBEN.
Η ερευνητική ομάδα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις εφαρμογές διάχυτου υπολογισμού και φορητών και χώρο-ευαίσθητων τεχνολογιών: MuseumScrabble, CityScrabble, Invisible City: Rebels vs. Spies, Pompeii design activity, StoryPlay.
Serious Games - Ηλεκτρονικά παιχνίδια για μάθηση και επικοινωνία 19 Ιουνίου 2012
Συμπόσιο MLICT 2012: Δραστηριότητες Μάθησης σε Μουσεία και Χώρους Πολιτισμού με Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών 28-30 Σεπτεμβρίου 2012
Το BMS κέρδισε το βραβείο για την καλύτερη νέα ιδέα στο διαγωνισμό της ημερίδας Κινητού και Διάχυτου Υπολογισμού.