Diploma theses
Γκούμας, Σ. (2022). The impact of augmented reality applications on learning motivation in vocational education and training [Master Thesis].
Σιαλμάς, Ι. (2022). Μελέτη συστήματος διαχείρισης containers για διαδικτυακές εφαρμογές [Thesis].
Τούλης, Κ. (2022). Ανάπτυξη εφαρμογής κινητών συσκευών με React Native για χρήση σε χώρους πολιτισμού [Thesis].
Μαράντου, Μ. (2022). Μελέτη και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τη σχεδίαση διαγραμμάτων οντοτήτων συσχετίσεων [Thesis].
Αθανάσογλου, Ι. (2022). Ανάπτυξη ενός framework με ασφάλεια τύπων για τη διασύνδεση της Node.js με τη Neo4j [Thesis].
Γκούμας, Π. (2021). Μελέτη και ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης διπλωματικών εργασιών [Thesis].
Σπαθώνης, Ε. (2021). Μελέτη και ανάπτυξη αλγορίθμων με χρήση δεδομένων μεγάλων διαδικτυακών μαθημάτων για την υποστήριξη μάθησης [Thesis].
Σωτηροπούλου, Ε. (2021). Μελέτη και σχεδίαση αλληλεπίδρασης με εικονικούς κόσμους πολιτισμού [Thesis].
Μυρίλλα, Ε. (2021). Ανάλυση δεδομένων στα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσης στις συζητήσεις φόρουμ ενός MOOC [Thesis].
Αλεξόπουλος, Δ. (2021). Ανάπτυξη παιγνιώδους δραστηριότητας με χωροευαισθητα χαρακτηριστικά [Thesis].
Ξένος, Δ. (2021). Διαδικτυακή εφαρμογή εκτίμησης ικανοτήτων υποψηφίων προς αναζήτηση εργασίας [Thesis].
Γιαμάς, Κ. (2021). Σχεδιασμός και ανάπτυξη χωρικής φορητής εφαρμογής για πολλούς χρήστες.
Κυριακούλης, Ν. Ο. (2020). Μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη ενός συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης [Thesis].
Καββέτσος, Ι. (2020). Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για χώρους πολιτισμού [Thesis].
Ζολώτας, Θ. (2020). Ανάλυση και σχεδίαση υποστήριξης επιχειρήσεων μελισσοκομίας [Thesis].
Καρδαμπίκης, Ε. (2020). Σχεδίαση και ανάπτυξη μιας εφαρμογής υποστήριξης κοινότητας χρηστών με χρήση React Native [Thesis].
Πετσανάς, Π. (2020). Αυτόματη αναγνώριση και διόρθωση γλώσσας πληκτρολόγησης σε δίγλωσσα πληκτρολόγια [Thesis].
Τσαγκρής, Φ. (2020). Μελέτη και υλοποίηση ενός συστήματος περιγραφής και ελέγχου εγκυρότητας κανόνων δήλωσης μαθημάτων [Thesis].
Τσελίγκας, Ε. (2020). Ανάπτυξη διαδικτυακής κινητής εφαρμογής πληροφόρησης των μελών μιας ακαδημαϊκής κοινότητας με χρήση του React Native [Thesis].
Μπαχράς, Β. (2019). Μελέτη και ανάπτυξη φορητού συστήματος επαυξημένης πραγματικότητας με τεχνολογία hololens [Thesis].
Δημητρίου, Δ. (2019). Σχεδιασμός και αξιολόγηση συστήματος διαχείρισης τουριστικής μονάδας [Thesis].
Καραμπινάκης, Α.-Σ. (2018). Υλοποίηση και αξιολόγηση πολυμεσικής εφαρμογής υποστήριξης αρχαιολογικών ανασκαφών [Thesis].
Ζαραφέτα, Δ. (2018). Ταυτοποίηση δύο παραγόντων και Διαδίκτυο των πραγμάτων [Thesis].
Μυλωνόπουλος, Α. (2018). Πρόβλεψη οικονομικών και χρηματοοικονομικών σειρών με χρήση ανάλυσης συναισθήματος σε κοινωνικά δίκτυα. Περίπτωση μελέτης στο Twitter [Thesis].
Gomez Buena, J. (2018). Cultural trails management and development [Thesis].
Κορομπόκης, Χ. (2018). Δημιουργία συστήματος διαχείρισης ουρών μέσω εφαρμογής Android [Thesis].
Μίντζας, Σ. (2018). Σχεδίαση ενός εικονικού χώρου σε περιβάλλον Blender [Thesis].
Βαλαχή, Ά. (2018). Σχεδίαση και μελέτη εμπειρίας χρήσης υπηρεσίας ERP [Thesis].
Encinas, P. M. (2017). Cultural trails. Management and development [Thesis].
Δημητρακόπουλος, Φ. (2017). Εφαρμογή τεχνολογίας NFC (Near Field Communication) για πλοήγηση σε χώρους πολιτισμού [Thesis].
Γκικόπουλος, Π. (2017). Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση φυσικού χειριστηρίου για την αλληλεπίδραση με τρισδιάστατα εικονικά περιβάλλοντα [Thesis].
Ντούρμας, Α. (2017). Σχεδίαση και ανάπτυξη επεκτάσιμου εξυπηρετητή παιχνιδιών [Thesis].
Ζαχαρόπουλος, Α. (2017). Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής υπηρεσιών υγείας [Thesis].
Loya, E. R. (2016). Design and development of a location-based game in a contemporary art museum [Thesis].
Γούλα, Ν. (2016). Σχεδιασμός κι ανάπτυξη εφαρμογής παιγνιώδους χαρακτήρα σε χώρο πολιτισμού [Thesis].
Καρποδίνης, Κ. (2016). Ανάλυση συναισθημάτων σε δεδομένα από το twitter χρησιμοποιώντας εργαλεία της R και μοντέλα μηχανικής μάθησης [Thesis].
Μανώλη, Β. (2015). Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εφαρμογής με φορητές συσκευές για ένα μουσείο σύγχρονης τέχνης [Thesis].
Ζεΐνης, Ε. (2015). Αναγνώριση και απεικόνιση των τάσεων κοινωνικών ομάδων στο διαδίκτυο [Thesis].
Στούμου, Κ. (2014). Μεθοδολογίες και εργαλεία αξιολόγησης διαδραστικού λογισμικού υποστήριξης συνεργασίας.
Ortega-Arranz, A. (2014). Design and development of an editor for location-based games [Thesis].
Lopez-Romero Guijarro, R. (2014). Design and development of a mobile editor for location-based games [Thesis].
Κούτρας, Θ. (2014). Ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός διαδραστικού ηλεκτρονικού παιχνιδιού με αφηγηματικό περιεχόμενο [Thesis].
Χαλκιάς, Α. (2013). Σχεδίαση και ανάπτυξη φορητών εφαρμογών παιγνιώδους μάθησης με τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας [Thesis].
Διαμαντής, Β. (2013). Σχεδίαση και αξιολόγηση χωρο-ευαίσθητης εφαρμογής σε συσκευή Android [Thesis].
Κλούβας, Δ. (2013). Μελέτη και ανάλυση συμπεριφορών σε ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης [Thesis].
Δημογιάννης, Δ. (2013). Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής υποστήριξης μελετών χρηστών [Thesis].
Καλλέργης, Γ. (2013). Ανάπτυξη εφαρμογών σε περιβάλλον Android [Thesis].
Σαχπατζίδης, Γ. (2013). Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση χωροευαίσθητης εφαρμογής για κινητές συσκευές [Thesis].