Diploma theses
Τερζή, Ιωάννα. (2023). Καταγραφή των αντιλήψεων των προγραμματιστών σχετικά με διαφορετικά συστήματα διαχείρισης βάσεων δεδομένων [Thesis].
Μαναγούδης, Μιχαήλ. (2023). Διαδικτυακή εφαρμογή διαχείρισης πρόσβασης σε χώρους στάθμευσης [Thesis].
Κανιαδάκη, Γεωργία-Ραφαηλία. (2023). Μελέτη και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής ταξινόμησης καρτών [Thesis].
Παναγιωτόπουλος, Νικόλαος. (2023). Ανάπτυξη παιχνιδιού άσκησης για αποκατάσταση άνω άκρου ατόμων με νευρολογικές διαταραχές [Thesis].
Σταυρόπουλος, Σπυρίδων. (2023). Αλληλεπίδραση των χρηστών σε μια βιβλιοθήκη μέσω εφαρμογής μικτής πραγματικότητας [Thesis].
Ορφανού, Έλλη Άννα. (2023). Continuous user authentication on smartphone devices based on intelligent behavioral biometrics [Thesis].
Φωτεινός, Δ. (2022). Μελέτη και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για το σχεδιασμό διαγραμμάτων οντοτήτων-συσχετίσεων [Thesis].
Κυβέλος, Ι. (2022). Ανάλυση και σχεδίαση εφαρμογής διαχείρισης αθλητικών στατιστικών δεδομένων [Thesis].
Τσομώκος, Κ. (2022). Μελέτη και ανάπτυξη εφαρμογής υβριδικού ημερολογίου με χρήση επαυξημένης πραγματικότητας [Thesis].
Μπαρούσης, Σ. (2022). Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού ηλεκτρονικών υπολογιστών στο πεδίο της φυσικής [Thesis].
Μαργαρίτης, Γ. (2022). Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την διαχείριση δεδομένων ασθενών [Thesis].
Παπαδούλης, Γ. (2022). Σχεδίαση εξωτερικού ελεγκτή για τον έλεγχο περιβάλλοντος μικτής πραγματικότητας [Thesis].
Παπασταύρος, Κ. Ν. (2022). Μελέτη και ανάπτυξη συστήματος κατηγοριοποίησης διαλόγων χρηστών σε ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα με τεχνικές μηχανικής μάθησης [Thesis].
Βαγγέλης, Χ. (2022). Μελέτη και ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης δοσοληψιών με blockchain [Thesis].
Βερούχης, Γ. (2022). Διαδικτυακή πλατφόρμα ανάλυσης της συμπεριφοράς χρηστών χώρου συζητήσεων σε διαδικτυακά μαζικά μαθήματα [Thesis].
Βούλγαρη-Ρεβώφ, Φ. (2022). Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τη διαχείριση εκπαιδευτικών εργασιών με το Git [Thesis].
Παπαθανάσης, Γ. (2022). Ανάλυση και σχεδίαση μιας εφαρμογής για διαχείριση και διακίνηση προϊόντων κρέατος [Thesis].
Τσινόπουλος, Π. (2022). Μελέτη και ανάπτυξη συστήματος κράτησης εισιτηρίων σε χώρους πολιτισμού [Thesis].
Ελευθεριάδη, Ε. (2022). Σχεδίαση συστήματος έξυπνης στάθμευσης με χρήση τεχνολογιών UAV και υπολογιστικής όρασης [Thesis].
Καλογεράκος, Γεώργιος. (2022). Μελέτη και σχεδίαση διαδικτυακής εφαρμογής ακαδημαϊκών υπηρεσιών [Thesis].
Πέππας, Μελέτιος. (2022). Μελέτη και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σκακιστικού παιγνίου [Thesis].
Βέντζα, Δ.-Σ. (2022). Design and development of application supporting people with mobility issues using the Kinect platform [Thesis].
Γκούμας, Σ. (2022). The impact of augmented reality applications on learning motivation in vocational education and training [Master Thesis].
Αθανάσογλου, Ι. (2022). Ανάπτυξη ενός framework με ασφάλεια τύπων για τη διασύνδεση της Node.js με τη Neo4j [Thesis].
Μαράντου, Μ. (2022). Μελέτη και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τη σχεδίαση διαγραμμάτων οντοτήτων συσχετίσεων [Thesis].
Σιαλμάς, Ι. (2022). Μελέτη συστήματος διαχείρισης containers για διαδικτυακές εφαρμογές [Thesis].
Τούλης, Κ. (2022). Ανάπτυξη εφαρμογής κινητών συσκευών με React Native για χρήση σε χώρους πολιτισμού [Thesis].
Γκούμας, Π. (2021). Μελέτη και ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης διπλωματικών εργασιών [Thesis].
Σπαθώνης, Ε. (2021). Μελέτη και ανάπτυξη αλγορίθμων με χρήση δεδομένων μεγάλων διαδικτυακών μαθημάτων για την υποστήριξη μάθησης [Thesis].
Σωτηροπούλου, Ε. (2021). Μελέτη και σχεδίαση αλληλεπίδρασης με εικονικούς κόσμους πολιτισμού [Thesis].
Μυρίλλα, Ε. (2021). Ανάλυση δεδομένων στα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσης στις συζητήσεις φόρουμ ενός MOOC [Thesis].
Αλεξόπουλος, Δ. (2021). Ανάπτυξη παιγνιώδους δραστηριότητας με χωροευαισθητα χαρακτηριστικά [Thesis].
Γιαμάς, Κ. (2021). Σχεδιασμός και ανάπτυξη χωρικής φορητής εφαρμογής για πολλούς χρήστες.
Ξένος, Δ. (2021). Διαδικτυακή εφαρμογή εκτίμησης ικανοτήτων υποψηφίων προς αναζήτηση εργασίας [Thesis].
Κυριακούλης, Ν. Ο. (2020). Μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη ενός συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης [Thesis].
Καββέτσος, Ι. (2020). Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για χώρους πολιτισμού [Thesis].
Ζολώτας, Θ. (2020). Ανάλυση και σχεδίαση υποστήριξης επιχειρήσεων μελισσοκομίας [Thesis].
Καρδαμπίκης, Ε. (2020). Σχεδίαση και ανάπτυξη μιας εφαρμογής υποστήριξης κοινότητας χρηστών με χρήση React Native [Thesis].
Πετσανάς, Π. (2020). Αυτόματη αναγνώριση και διόρθωση γλώσσας πληκτρολόγησης σε δίγλωσσα πληκτρολόγια [Thesis].
Τσαγκρής, Φ. (2020). Μελέτη και υλοποίηση ενός συστήματος περιγραφής και ελέγχου εγκυρότητας κανόνων δήλωσης μαθημάτων [Thesis].
Τσελίγκας, Ε. (2020). Ανάπτυξη διαδικτυακής κινητής εφαρμογής πληροφόρησης των μελών μιας ακαδημαϊκής κοινότητας με χρήση του React Native [Thesis].
Μπαχράς, Β. (2019). Μελέτη και ανάπτυξη φορητού συστήματος επαυξημένης πραγματικότητας με τεχνολογία hololens [Thesis].
Δημητρίου, Δ. (2019). Σχεδιασμός και αξιολόγηση συστήματος διαχείρισης τουριστικής μονάδας [Thesis].
Καραμπινάκης, Α.-Σ. (2018). Υλοποίηση και αξιολόγηση πολυμεσικής εφαρμογής υποστήριξης αρχαιολογικών ανασκαφών [Thesis].
Ζαραφέτα, Δ. (2018). Ταυτοποίηση δύο παραγόντων και Διαδίκτυο των πραγμάτων [Thesis].
Μυλωνόπουλος, Α. (2018). Πρόβλεψη οικονομικών και χρηματοοικονομικών σειρών με χρήση ανάλυσης συναισθήματος σε κοινωνικά δίκτυα. Περίπτωση μελέτης στο Twitter [Thesis].
Gomez Buena, J. (2018). Cultural trails management and development [Thesis].
Βαλαχή, Ά. (2018). Σχεδίαση και μελέτη εμπειρίας χρήσης υπηρεσίας ERP [Thesis].