Side Navigation

Καλύτερο paper στο EC-TEL 2019 – Ανακοίνωση Υποψηφιοτήτων

Μια από τις πέντε επικρατέστερες δημοσιεύσεις για το βραβείο Best Paper Award στο 14o Ευρωπαϊκό Συνέδριο για την Τεχνολογικά Ενισχυμένη Μάθηση το οποίο διεξήχθη στην πόλη Ντελφτ της Ολλανδίας http://www.ec-tel.eu/, είναι αυτή των Αναστάσιου Ντούρμα, Νικόλαου Αβούρη, Σοφίας Δασκαλάκη και Γιάννη Δημητριάδη με τίτλο: Teaching Assistants in MOOCs forums: Omnipresent Interlocutors or Knowledge Facilitators.

Εκδήλωση Υποδοχής του HCI Master

Στις 3 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση υποδοχής και ενημέρωσης του μεταπτυχιακού προγράμματος Αλληλεπίδραση Ανθρώπου-Υπολογιστή για το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020. Η εκδήλωση ξεκίνησε με καλωσόρισμα από τον Καθηγητή Σταύρο Κουμπιά, Πρόεδρο του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών και τον Καθηγητή Στρατή Γαλλόπουλο, Πρόεδρο του Τμήματος Μηχανικών Υπολογιστών και Πληροφορικής. Και οι δύο αναφέρθηκαν στη σημασία

Read More

Taggling: Greco's Echoes

Το Εργαστήριο Διαδραστικών Τεχνολογιών δημιούργησε και κυκλοφόρησε το φορητό παιχνίδι  «Taggling: Greco’s Echoes» για την έκθεση με έργα του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου. Τα επίσημα εγκαίνια της έκθεσης «Απηχήσεις της αρχαιότητας στο έργο του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου» πραγματοποιήθηκαν στις 9 Σεπτεμβρίου 2019, στη Βασιλική του Αγίου Μάρκου στο Ηράκλειο Κρήτης. Η έκθεση φιλοξενεί ψηφιακές αναπαραγωγές των δημιουργιών του

Read More

IFIP TC13 Συνέδριο INTERACT 2019 στην Κύπρο

Φέτος, το συνέδριο INTERACT 2019 διοργανώθηκε στην Κύπρο. Αυτό αποτέλεσε μια ευκαιρία για τις Κυπριακές και Ελληνικές κοινότητες της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή να παρουσιάσουν την πρόσφατη ερευνητική τους δραστηριότητα και να συναντήσουν ερευνητές και επαγγελματίες από όλο τον κόσμο. Το INTERACT, το σημαντικότερο συνέδριο στην Αλληλεπίδραση Ανθρώπου-Υπολογιστή της  IFIP/Unesco χαρακτηρίζεται από την ποικιλομορφία του και το

Read More

Θερινά σχολεία python – Εισαγωγικό και προχωρημένο επίπεδο

Τα Power Python Summer Schools είναι δύο θερινά σχολεία μιας εβδομάδας το καθένα, με τη μορφή εργαστηριακών μαθημάτων προγραμματισμού. Το πρώτο στοχεύει στην εισαγωγή στη γλώσσα προγραμματισμού Python Το δεύτερο σε εκμάθηση προχωρημένων θεμάτων και ισχυρών βιβλιοθηκών της γλώσσας, με έμφαση στην ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων. Επισκεφθείτε τον ιστότοπο του θερινού σχολείου.  

Μάθημα: Σχεδιασμός κινητών παιχνιδιών βάσει τοποθεσίας – Εισαγωγή

Ένα 3ωρο μάθημα για το σχεδιασμό παιχνιδιών που βασίζονται σε τοποθεσίες παραδόθηκε στο πλαίσιο του συνεδρίου Interact 2017 στο Μουμπάι της Ινδίας. Οι σημειώσεις του μαθήματος είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο. Στόχος είναι να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες τα παιχνίδια που βασίζονται σε τοποθεσίες και τις προκλήσεις που σχετίζονται με το σχεδιασμό τους. Τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού

Read More

CR-PLAY Game Design Workshop

Στις 29 και 30 Σεπτεμβρίου, στο εργαστήριο του HCI Group, του Πανεπιστήμιο Πατρών διοργανώθηκε μια εκδήλωση σχεδιασμού παιχνιδιών. Στην εκδήλωση συμμετείχαν 30 προγραμματιστές παιχνιδιών από διαφορετικά στούντιο σε όλη την Ευρώπη. Οι σχεδιαστές παιχνιδιών κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας του εργαστηρίου επισκέφθηκαν το φρούριο του Ρίου και το εγκαταλελειμμένο Κέντρο Αθλητισμού στην Αγυιά της

Read More

Εισαγωγή στην Αλληλεπίδραση Ανθρώπου-Υπολογιστή

Νικόλαος Αβούρης, Χρήστος Κατσάνος, Νικόλοας Τσέλιος, Κώστας Μουστάκας, (2016). Εισαγωγή στην Αλληλεπίδραση Ανθρώπου-Υπολογιστή, Εκδόσεις Πανεπιστημίου Πατρών, Πάτρα 2016. (12 κεφάλαια, 530 σελ.) Το βιβλίο αυτό είναι η 2η αναθεωρημένη και επαυξημένη έκδοση του βιβλίου: Εισαγωγή στην Επικοινωνία Άνθρώπου-Υπολογιστή που κυκλοφόρησε το 2000 από τις εκδόσεις Διαύλος. Οι συγγραφείς επανέρχονται με επανέκδοση του κλασσικού βιβλίου, που υπήρξε

Read More

The HCI Group at CHI 2016

Christos Sintoris and Nikos Avouris of the HCI Group attended CHI 2016 the major scientific conference of the Human-computer interaction field. This year CHI was organized in San Jose in California, in the heart of Silcon Valley. The HCI Group researchers contributed in two workshops related to games. The workshop on Pervesive play in which they presented a

Read More