Side Navigation

Διδακτορικές διατριβές

Ντούρμας, Α. (2022). Methods and tools to support instructional quality in online discussions in massive open online courses [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών. Τομέας Τηλεπικοινωνιών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας].
Ράπτης, Γ. (2020). A cognition-centered personalization framework for cultural-heritage applications [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών. Τομέας Τηλεπικοινωνιών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας].
Χούντα, Α.-Ε. (2014). Μέθοδοι και εργαλεία αξιολόγησης συνεργατικής μάθησης με χρήση χρονοσειρών [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρονικής και Υπολογιστών].
Σιντόρης, Χ. (2014). Εργαλεία σχεδίασης χωρο-ευαίσθητων παιχνιδιών για άτυπη μάθηση [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών. Τομέας Τηλεπικοινωνιών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας].
Βρέλλης, Ι. (2013). Σύγκριση μιας συνεργατικής μαθησιακής δραστηριότητας σε πραγματικό και εικονικό 3D περιβάλλον [Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών].
Papachristos, E. (2013). Development of evaluation method for visual design with multivariate statistical techniques [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών]. https://doi.org/10.12681/eadd/28961
Βογιατζάκη, Ε. (2012). Μελέτη και ανάλυση περιβάλλοντος υποστήριξης καθηγητή για την επίβλεψη συνεργασίας μικρών ομάδων [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών].
Τσέλιος, N. (2010). Προηγμένες τεχνικές αξιολόγησης ευχρηστίας εκπαιδευτικού λογισμικού [Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών].
Stoica, G. A. (2010). An architecture to support design of context-aware mobile applications [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική].
Κατσάνος, Χ. (2010). Ευχρηστία διαδικτύου: σχεδιασμός ιστοτόπων με βάση γνωσιακά μοντέλα διαδραστικής αναζήτησης πληροφορίας [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών. Τομέας Τηλεπικοινωνιών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας]. https://doi.org/10.12681/eadd/25795
Φιωτάκης, Γ. (2009). Μέθοδοι και εργαλεία αξιολόγησης ευχρηστίας φορητών εφαρμογών [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών. Τομέας Τηλεπικοινωνιών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας].
Μαργαρίτης, Μ. (2006). Ανάλυση και υποστήριξη της συνεργασίας μικρών ομάδων με χρήση διαγραμματικών αναπαραστάσεων [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών. Τομέας Τηλεπικοινωνιών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας]. https://doi.org/10.12681/eadd/25696
Σεμιτέκος, Δ. (2005). Μελέτη και ανάλυση ενδεχόμενων διατάραχων σε ηλεκτρικά δίκτυα με μεθόδους μηχανικής μάθησης [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Tμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών]. https://doi.org/10.12681/eadd/13807
Φείδας, Χ. (2004). Σχεδιασμός και Ανάπτυξη ανοικτών συστημάτων σύγχρονης συνεργατικής μάθησης [Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών].
Κοπανάς, Ι. (2004). Μέθοδοι ανακάλυψης γνώσης από δεδομένα στην πρόβλεψη αφερεγγυότητας χρηστών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών [Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών. Τομέας Τηλεπικοινωνιών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας].
Σολωμός, Κ. (2004). Κατανεμημένο σύστημα εκπαίδευσης από απόσταση από ετερογενείς πηγές του διαδικτύου [Διδακτορική Διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών]. https://doi.org/10.12681/eadd/26647
Καλαπανίδας, Η. (2003). Μελέτη και ανάπτυξη μεθόδων μηχανικής μάθησης με εφαρμογή στην πρόβλεψη ατμοσφαιρικής ρύπανσης [Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών. Τομέας Τηλεπικοινωνιών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας].
Καχριμάνης, Γ. (n.d.). Computer Supported Collaborative Learning: Models and Tools Supporting Evaluation. Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών.