Μάθημα: Σχεδιασμός κινητών παιχνιδιών βάσει τοποθεσίας – Εισαγωγή
Ένα 3ωρο μάθημα για το σχεδιασμό παιχνιδιών που βασίζονται σε τοποθεσίες παραδόθηκε στο πλαίσιο του συνεδρίου Interact 2017 στο Μουμπάι της Ινδίας.
Οι σημειώσεις του μαθήματος είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο.
Στόχος είναι να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες τα παιχνίδια που βασίζονται σε τοποθεσίες και τις προκλήσεις που σχετίζονται με το σχεδιασμό τους. Τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του νέου είδους εισάγονται πρώτα, ακολουθούμενα από ένα πλαίσιο σχεδιασμού και ένα σύνολο κατευθυντήριων γραμμών σχεδιασμού. Παρατίθενται παραδείγματα παιχνιδιών με βάση τη θέση και συζητούνται τυπικά σχέδια σχεδιασμού όπως εξάγονται από προηγούμενα εργαστήρια. Προηγούμενες εκδόσεις αυτού του μαθήματος έχουν ήδη διεξαχθεί στο πλαίσιο αρκετών συνεδρίων και θερινών σχολείων (Sintoris, 2014). Τυπικοί συμμετέχοντες στο μάθημα αποτελούν σχεδιαστές αλληλεπίδρασης, σχεδιαστές παιχνιδιών και προγραμματιστές παιχνιδιών, επαγγελματίες και ερευνητές που ενδιαφέρονται για παιχνίδια βάσει τοποθεσίας. Παραδείγματα παιχνιδιών που αναπτύσσονται από τους διοργανωτές του μαθήματος είναι το MuseumScrabble, το RebelsVsSpies, το Taggling, κλπ. Το μάθημα διαρθρώνεται ως εξής: α) βασικές έννοιες και ορισμοί β) παραδείγματα γ) τεχνολογίες εντοπισμού θέσης δ) κατευθυντήριες γραμμές σχεδιασμού ε) πρακτική εμπειρία: σχεδιασμός παιχνιδιού.